H
heh
Vieras
oliko se nyt tiktak joka laulaa että "satasenlainan" mä lauloin sitä aina että "en tarvi asunto-oo, mä oon se se sellainen, en tarvi duuniikaa, mä oon se se sellainen..."
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MörköStiina:Alkuperäinen kirjoittaja maymay harmaana:tänä iltana ei tupakkeja...martti servo jotain.
Joo, ja minä ihmettelin, et miks se vie sen nakkikioskille jatkoille, jos kerto säe on, että tänä iltana ei tuu nakkeja?
![]()
Näitä on niin paljon, mutta nyt kun yrittää muistella, ei tule mieleen mitään..
Alkuperäinen kirjoittaja serveri:mun on pakko tunnustaa et joskus luulin että rasmuksen fallingissa lauletaan "boing" silleen venytettynä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:30STM ja kill
se menee 'come break me down, burry me burry me'
Niin mie lauleskelin sitä aina 'come break me down, marry me marry me' ja ihmettelin että miksi nuo sanat ei sovi olleskaan koko biisin teemaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja huono korva:eli tuo rasmuksen oli yx. Sitte se Mikko Alatalon "vicky lee" meni aika iskoski asti näin : "Missä oot bikiiniii". Oikeastihan se menee näin "Missä oot Vicky Lee?" sit Dingon autiotalo: ja käsi kädessä kuljemme tao randioon!!!! Mulla oli yhessä vihossaki noin ku olin kirjottanu.. Kaikki varmaan tietää miten se oikeasti menee.. Lauri tähkän se joku laulu menee mun mielestä näin "en enää kerää sulle rupia! Oikeaa versiota en tiedä mutta tuskinpa siinä rupien kans ollaan tekemisissä..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:30STM ja kill
Niin mie lauleskelin sitä aina 'come break me down, marry me marry me' ja ihmettelin että miksi nuo sanat ei sovi olleskaan koko biisin teemaan![]()
mäki lauloin näin..
Alkuperäinen kirjoittaja kukkurallinen kuraa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Perussuomalainen LEHMÄ:30STM ja kill
mäki lauloin näin..
Eikö siinä jossain vaiheessa muka sanota noin...
Mäki oon aina luullu.![]()
http://www.metrolyrics.com/the-kill-lyrics-30-seconds-to-mars.html
kyl siinä niin sanotaan. ilman toista marrya kyl. piti oikeen tarkistaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:Mä luulin pitkälle aikuisikään asti että Eput laulaa biisissä Vuosi 85 näin: "Ei lopu täältä, polle, amfetamiini, täältä kukkaloistosta amsterdamin...." Siis että se laulun tyyppi laulaa HEVOSELLEEN!!!!! :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja loru:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:no ainakin se virsi: Lensi maahan enkeli joutui sampi tulta... (on oikeasti ..joutuisampi tuulta)
Sama kuuntelu virhe mulla. Ihmettelin aina lapsena mitä se oikein takoittaa....joutui sampi tulta :/
Alkuperäinen kirjoittaja Florence:Tämä nyt ei varsinaisesti ole väärin kuultu, mutta olen vasta saanut selville mitä yhdessä suurlähettiläiden biisissä lauletaan. Piti kysyä kaverilta..
Tahroja paperilla-kappaleessa on se "...kutsun saaneena tulin..".
Jotenkin en vaan koskaan ollut selvää ottanut siitä kohdasta.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:siskon tyttö laulaa tuon karhu nukkuu "Karhunpoika sai rastaan, häntä hellii käärme... " =)
Alkuperäinen kirjoittaja huono korva:eli tuo rasmuksen oli yx. Sitte se Mikko Alatalon "vicky lee" meni aika iskoski asti näin : "Missä oot bikiiniii". Oikeastihan se menee näin "Missä oot Vicky Lee?" sit Dingon autiotalo: ja käsi kädessä kuljemme tao randioon!!!! Mulla oli yhessä vihossaki noin ku olin kirjottanu.. Kaikki varmaan tietää miten se oikeasti menee.. Lauri tähkän se joku laulu menee mun mielestä näin "en enää kerää sulle rupia! Oikeaa versiota en tiedä mutta tuskinpa siinä rupien kans ollaan tekemisissä..