Persut-Kokoomus-Demarit
Et ole ollut koskaan töissä vaalilautakunnassa?Jos persut ei voita, luulen et tulosta manipuloitu. Pahoin pelkään että vaalihuijaukset leviävät myös Suomeen. Saattaa tosin olla, et jo viimeksi persujen vaalivoitto vietiin. Erohan oli ihan minimaalinen ja persut kiri koko ajan. Ihan kuin laskenta olis keskeytetty viime hetkellä.
Jos persut ei voita, luulen et tulosta manipuloitu. Pahoin pelkään että vaalihuijaukset leviävät myös Suomeen. Saattaa tosin olla, et jo viimeksi persujen vaalivoitto vietiin. Erohan oli ihan minimaalinen ja persut kiri koko ajan. Ihan kuin laskenta olis keskeytetty viime hetkellä.
Nyt tapahtuu jytky vasemmistoliitto saa 30pros äänistä sdp saa 25 ja vihreät kymmenen![]()
Tottakai valitetaan. Se on demokratian perusolemus....Mun ennuste on että neljän vuoden kuluttua valitetaan yhtälailla siitä, miten huonosti asiat on kuluneella kaudella hoidettu.
Eikä sillä, keitä valittiin, ollut mitään merkitystä. Paljon melua tyhjästä siis.
Näinhän se aina menee. Räksytys tälläkin palstalla jatkuneeMun ennuste on että neljän vuoden kuluttua valitetaan yhtälailla siitä, miten huonosti asiat on kuluneella kaudella hoidettu.
Eikä sillä, keitä valittiin, ollut mitään merkitystä. Paljon melua tyhjästä siis.
Oletko ottanut päivän lääkkeet?Nyt tapahtuu jytky vasemmistoliitto saa 30pros äänistä sdp saa 25 ja vihreät kymmenen
Palstan oikeistolaiset hyräilevät tyytyväisyyttään ja vihervasurit räksyttävät.Näinhän se aina menee. Räksytys tälläkin palstalla jatkunee
Nääh olen valjastanut anonymys hakkerit proplaamaan tuon tuloksen joten on hieno nähdä ku naamat venähtää kaikillaOletko ottanut päivän lääkkeet?
Et ole ollut koskaan töissä keskusvaalilautakunnassa?Et ole ollut koskaan töissä vaalilautakunnassa?
Lääkkeet siis ottamatta...Nääh olen valjastanut anonymys hakkerit proplaamaan tuon tuloksen joten on hieno nähdä ku naamat venähtää kaikilla
Saa nähdä, hyräilevätkö vaikkapa puolen vuoden päästä, jos oikeistohallitus tulee, viimeksi ei ainakaanPalstan oikeistolaiset hyräilevät tyytyväisyyttään ja vihervasurit räksyttävät.
Ei täällä jatkossa kukaan hymyile. Tulee paha mieli se on varma.Saa nähdä, hyräilevätkö vaikkapa puolen vuoden päästä, jos oikeistohallitus tulee, viimeksi ei ainakaan
Ei täällä jatkossa kukaan hymyile. Tulee paha mieli se on varma.
Li A. olisi topakka pm.Nyt tapahtuu jytky vasemmistoliitto saa 30pros äänistä sdp saa 25 ja vihreät kymmenen
Kyllä Li Sannaa parempi olisikin, osaa sentään vastata kysymyksiin ja perustella ilman käsikirjoitusta. Toimivammat aivot siis, vaikka ovatkin turhan punaiset.Li A. olisi topakka pm.
Li on kyllä suht. älykäs. Miten sekin tuohon punaharhaan sotkeutui...Kyllä Li Sannaa parempi olisikin, osaa sentään vastata kysymyksiin ja perustella ilman käsikirjoitusta. Toimivammat aivot siis, vaikka ovatkin turhan punaiset.
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat