Vaaleat näpyt alaluomilla?

  • Viestiketjun aloittaja "villa"
  • Ensimmäinen viesti
"villa"
Mitä voi olla tuollaiset vaaleat tai jopa ihan valkoiset näpy alaluomilla silmien alla? Ensimmäinen on tullut jo monta vuotta sitten, eikä ole mihinkään hävinnyt ja nyt parin vuoden sisällä on tullut kolme uutta. Kosmetologit eivät ole noihin koskeneet, joten voiko niille edes tehdä mitään? Ja miten uusien tulemista voisi estää?
 
"joku"
kaveri sanoi joskus että sen kaveri on niitä puhkonut neulalla. Steriloidulla tietenki ja sit sen jälkeen viä densinfioinu sen. Näpyt oli lähteny. En sitte todellakaa tiedä että voiko noin tehdä. Itse kyllä tekisin varmaan noin..
 
Miliumit ois kosmetologi varmaan puhkonut niin ovat varmaan sellaisia "rasvanäppyjä", laserilla ne voi lääkäri poistaa. Ennaltaehkäistä niitä ei kai voi, tulee jos on tullakseen.
Mulla on muutama ja ovat kyllä ärrrrrsyttäviä.
 
[QUOTE="joku";23139829]kaveri sanoi joskus että sen kaveri on niitä puhkonut neulalla. Steriloidulla tietenki ja sit sen jälkeen viä densinfioinu sen. Näpyt oli lähteny. En sitte todellakaa tiedä että voiko noin tehdä. Itse kyllä tekisin varmaan noin..[/QUOTE]

Miliumeille (=luufinneille) voi tehdä noin mutta jos kyse noista rasvanäpyistä niin ei onnistu.
 
Ne voi tulehtuu niin pahasti että anna olla. Jos kosmetologikaan ei niille mitään tee, niin miksi alkaisit ite taituroimaan, saattavat vaan mennä pahemmiksi?!

Kysy ennemminkin kosmetologilta kivoja meikkivinkkejä, ja käännä ne pikku nyppyrät eduksesi! :)
 
"villa"
Ne voi tulehtuu niin pahasti että anna olla. Jos kosmetologikaan ei niille mitään tee, niin miksi alkaisit ite taituroimaan, saattavat vaan mennä pahemmiksi?!

Kysy ennemminkin kosmetologilta kivoja meikkivinkkejä, ja käännä ne pikku nyppyrät eduksesi! :)
Ne on rumia ja välillä kivuliaitakin, eli ihan siksi haluan niistä eroon. Meikillä niitä ei voi peittää, enkä ymmärrä miten niitä voisi kääntää edukseenkaan. Kosmetologit ei halua koskaan koskea silmänympärysihoon, joten ihan sillä eivät noitakaan poista.
 
Onhan sulla silmänympäryksille oma kosteusvoide? Siinä on nimittäin ohuempi iho, kuin muualla kasvoissa, siks sama voide ei sovi.
Mä olen joskus neulalla puhkassu miliumin ja saanut sen sillen hävitettyä, mut se oli tossa kulmakarvojen alapuolella eli ei ihan silmän vieressä.
 
"villa"
On ihan oikea silmänympärysvoide. Mutta voisko ne johtua just silmänympärysvoiteesta? Kun rupesin miettimään, että kun vaihdoin voidetta niitä alkoi tulla lisää.
 

Yhteistyössä