väääsyyytttttäääääääää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja emmy83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

emmy83

Aktiivinen jäsen
20.10.2008
3 182
0
36
Loviisa
Potkikaa joku mua nyt persuksille, että nostan sen tästä sohvalta ylös ja alan vähän siivoamaan.
Väsyttää niin kauheasti,e ttä ei vain jaksais, kaveri on tulossa kylään jostain pitäis saada intoa siivota....

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Mä en kehtaa valittaa mun 8h yöunilla :snotty:
Mutta mies nukkui 3h ja painaa nyt töitä pitkälle iltapäivään :x (lähti jo 3.30)

Mun ajatukset ei kyllä kulkis 3h yöunilla, saati jos töityä pitäis tehdä...

Ja ajaa vielä rekkaa ja suunnistaa oikeisiin paikkoihin viemään oikeita tavaroita :ashamed: No, jospa se tän päivän jaksais ja tungen sen illalla täyteen jtn hyvää ruokaa ja peittelen petiin jo kasilta :laugh:

Meilläkin noustiin 6:00, eikä millään jaksais nostaa edes persustaan ylös tästä sohvalta! Mutta pakko se on kohta kun anoppi tulee jossain vaiheessa kylään. Saatava paikat kuntoon ja sulatettua pakkasesta pullaa..

BTW: Mun mies tekee sellasta työtä et saattaa kolmekin yötä putkeen nukkua 4h unilla. Pelastaa kuntalaisia, eli on sairaankuljettaja.

Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:
Mä en kehtaa valittaa mun 8h yöunilla :snotty:
Mutta mies nukkui 3h ja painaa nyt töitä pitkälle iltapäivään :x (lähti jo 3.30)

Mun ajatukset ei kyllä kulkis 3h yöunilla, saati jos töityä pitäis tehdä...

Ja ajaa vielä rekkaa ja suunnistaa oikeisiin paikkoihin viemään oikeita tavaroita :ashamed: No, jospa se tän päivän jaksais ja tungen sen illalla täyteen jtn hyvää ruokaa ja peittelen petiin jo kasilta :laugh:

Toi vaatii jo niin paljon aivokapasiteettiä, että ei onnistuis multa, mä välillä mietin miten mies jaksaa vähillä unilla kans ajaa isoa autoa...

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Meilläkin noustiin 6:00, eikä millään jaksais nostaa edes persustaan ylös tästä sohvalta! Mutta pakko se on kohta kun anoppi tulee jossain vaiheessa kylään. Saatava paikat kuntoon ja sulatettua pakkasesta pullaa..

BTW: Mun mies tekee sellasta työtä et saattaa kolmekin yötä putkeen nukkua 4h unilla. Pelastaa kuntalaisia, eli on sairaankuljettaja.

Mun ei tarvitsekaan laittaa paikkoja kuntoon, kaveri oli tullut kipeäksi..

Yhteistyössä