Pientä raskauspahoinvointia, flunssaa, hoidettavana poika 10kk ja pitäis siivota... Apuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "saara"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"saara"

Vieras
Auttakaa mua :) "Pitäis" saada siivottua tänään, siis loppuviikolle on jo paljon ohjelmaa, joten ei ehdi. Eli miten ihmeessä tässä edes voi onnistua?? Pojalla menossa aika paha eroahdistuskausi, istuisi sylissä koko ajan kun voisi. Yhdet unet nukkuu 12 jälkeen, mutta niin yleensä mäkin kun raskaus väsyttää. Lisäksi pahoinvointi tulee aaltoina, joten touhuillessa täytyy pitää taukoa vähän väliä. Mutta halu olis kova siivota jo tänään, niin sitten voisi loppuviikon olla miettimättä sitä! Mitä ite tekisit? Tai miten?

Jos olisi PAKKO saada siivottua niin laittaisin joko miehen asialle tai sitten lapsen jonnekin hoitoon / mies hoitaisi ja mä itse siivoisin rauhaksiin.

Muussa tapauksessa lepäisin flunssan pois ihan rauhaksiin enkä miettis siivoamista.

Jos mä oisin romuna ni mun mies ei lähtis mihinkään. Eikä sitä tarvis ees erikseen kysyä siltä. Ei se ny töistä pois jäis, mut noi ei pakolliset menot. Sama toistepäin. Salille jne kerkee sit kun lapsi nukkuu. meillä ainakin täällä on sali auki 23.00 ja muksut simahtaa viimestään 21.00 :D

Minä jättäisin siivoamisen vähemmälle, tosin olenkin asian suhteen vähän boheemi enkä todellakaan jaksaisi siitä stressata. Ja jos pitäisi jostain syystä just tänään siivota, tai tehdä jotain muuta, niin mies auttaisi töistä tultuaan.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Jätä siivoamatta, hyvä ihminen! Pöly ei edes siivotessa katoa, mokoma.
Ja lopeta tuollaiset pakkoajatukset heti alkuunsa- maanantaina on PAKKO vaihtaa petivaatteet, tiistaina on PAKKO siivota tai tulee tuho, keskiviikkona on PAKKO pestä pyykit, torstaina PAKKO leipoa leipää........

Saitko kiinni ajatuksesta? :D

Sovella! Älä ahdistu! Lorvaile toisinaan! Anna armoa!

"Illalla hänellä on salivuoro"... :laugh:

sori nyt vaan, mutta jos olis meidän perheessä tuollainen tilanne niin mies kyllä ihan suosiolla jättäis salivuorot väliin kunnes mun olotila helpottaa.

Yhteistyössä