Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mä istun jo töissä... Ihan työasioissa, kuten kaikki voi huomata :saint:
Mutta kahvia, joo![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä en kehtaa valittaa mun 8h yöunilla :snotty:
Mutta mies nukkui 3h ja painaa nyt töitä pitkälle iltapäivään :x (lähti jo 3.30)
Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä en kehtaa valittaa mun 8h yöunilla :snotty:
Mutta mies nukkui 3h ja painaa nyt töitä pitkälle iltapäivään :x (lähti jo 3.30)
Mun ajatukset ei kyllä kulkis 3h yöunilla, saati jos töityä pitäis tehdä...
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Alkuperäinen kirjoittaja emmy83:Alkuperäinen kirjoittaja Platina:Mä en kehtaa valittaa mun 8h yöunilla :snotty:
Mun ajatukset ei kyllä kulkis 3h yöunilla, saati jos töityä pitäis tehdä...
Ja ajaa vielä rekkaa ja suunnistaa oikeisiin paikkoihin viemään oikeita tavaroita :ashamed: No, jospa se tän päivän jaksais ja tungen sen illalla täyteen jtn hyvää ruokaa ja peittelen petiin jo kasilta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja joku:Meilläkin noustiin 6:00, eikä millään jaksais nostaa edes persustaan ylös tästä sohvalta! Mutta pakko se on kohta kun anoppi tulee jossain vaiheessa kylään. Saatava paikat kuntoon ja sulatettua pakkasesta pullaa..
BTW: Mun mies tekee sellasta työtä et saattaa kolmekin yötä putkeen nukkua 4h unilla. Pelastaa kuntalaisia, eli on sairaankuljettaja.