V***u kun ärsyttää (rutinaa exästä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Meillä on sovittu että lapset olisi siellä joka toinen vkl ja kaksi viikkoa kesäisin.
Ollaan erottu lopullisesti v. 2004, lapset eivät ole ikinä olleet 2 yötä pidempään isällään ja koko ajan hullummaksi menee. Nyt ovat viimeksi olleet viikonloppuna siellä 2kk sitten ja silloinkin vain yhden yön, isompi oli kerran tässä viikolla yhden yön isällään.
Viime vkl olisi ollut isäviikonloppu, tällä kertaa mulle ei edes enää ilmoitettu mitään ettei meinaa lapsia ottaa. Seuraavaksi lasten pitäisi mennä isälleen juhannuksena, olen ihan varma ettei jostain syystä käy... Ja nyt ex hehkuttaa fb:ssa lähtevänsä laivalle sit sinä seuraavana lapsiviikonloppunaan heinäkuussa.
Sinänsä mua ei haittaa, mielelläni pidän lapset kotona ja jos on tarvis niin saan lapset kyllä "hoitoon" muuallekin. Harmittaa vaan lasten puolesta kun kyselevät koska menevät isän luo... Välillä olen käskenyt muksuja itse soittamaan isälleen ja kysymään mutta 99% puheluista isältä on tullut vaan tyhjiä lupauksia. En siis enää kannusta kovinkaan paljoa soittelemaan :(
Itse kun exälle laitoin aiheesta (=miksi lupaa lapsille sitä, tota ja tuota vaikkei lupauksiaan useinkaan pidä, sillä kertaa oli luvannut hakea muksut luokseen viikonlopuksi, päivää ennen ilmoitti ettei käykään, oikeaa syytä ei ollut) tässä joku aika sitten ihan asiallista viestiä niin vastaukseksi sain haistattelua ja ihme syyttelyitä (miten minä vain haluan hänelle kaikkea pahaa yms muuta aiheetonta pliipaplaapaa).
:kieh: :kieh:

Mä en ymmärrä tollasia isiä jokka eivät halua omien lastensa kanssa viettää aikaa... Eikö se pässi tajua et lapset ja se itte siitä kärsii loppupelis.. huoh.. ei tajua... Kuinka vanhoja teiän lapset on?

Sit äijä esittää maailman parasta isää ulospäin... Viimeksi kun oli muutama viikko sitten lasten kanssa 2h HopLopissa niin sinäkin aikana piti istua fb:sa päivittämässä miten hän viettää lasten kanssa laatuaikaa :laugh:

se että lapset oppii siihen ettei isään voi ikinä luottaa.Kyllä etäpuolisolle pitäisi olla joku laki että olis pakko osallistua lastensa elämään.

Alkuperäinen kirjoittaja nellustiina:
Mä en ymmärrä tollasia isiä jokka eivät halua omien lastensa kanssa viettää aikaa... Eikö se pässi tajua et lapset ja se itte siitä kärsii loppupelis.. huoh.. ei tajua... Kuinka vanhoja teiän lapset on?

8v ja 9v

Alkuperäinen kirjoittaja kurjinta tuossa on :
se että lapset oppii siihen ettei isään voi ikinä luottaa.Kyllä etäpuolisolle pitäisi olla joku laki että olis pakko osallistua lastensa elämään.

Toisaaltaan ei sekään lapsille kivaa olisi jos etä pakolla heidän kanssaan olisi :(

Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Sit äijä esittää maailman parasta isää ulospäin... Viimeksi kun oli muutama viikko sitten lasten kanssa 2h HopLopissa niin sinäkin aikana piti istua fb:sa päivittämässä miten hän viettää lasten kanssa laatuaikaa :laugh:

NIIIIIIN tutun kuuloista. Ollaan olevinaan niin maailman parasta isää ja tosi harvoin edes näkee. Mutta katos ku on niin kiero, että silloin ku lapsi hällä on, niin sitä kylästellään kaikki paikat läpi, että varmasti kaikki näkevät, että kyllä isi hoitaa :D

No sano sille että tehään muutos sopimukseen jos ei nappaa lapsia nähä. sanokoon reilusti lapsille että isillä ei aika teille riitä ja hävitköön tollanen paskapää lapsia kiusaamasta. parempi ilman isää kun huono isä miun mielestä. :|

Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:
No sano sille että tehään muutos sopimukseen jos ei nappaa lapsia nähä. sanokoon reilusti lapsille että isillä ei aika teille riitä ja hävitköön tollanen paskapää lapsia kiusaamasta. parempi ilman isää kun huono isä miun mielestä. :|

Mä en viitteis sanoa mitään, nyt ollaan puheväleissä mutta vaikka kuinka asiallisesti tolla koittaa sanoa niin suuttuu ja alkaa hankalaksi. Eron aikoihin lateli mulle tappouhkauksista ja huoritteluista lähtien kaiken...

8v ja 9v

Niin ne on jo sen ikäsiä et ymmrtää ku isä jättää tapaamiset/v.loput väliin!!
Mä näen punasta...ei vttu ymmärrä sitä äijää... itte pilaa välinsä lapsiinsa :kieh: Onko ne lapset et ne haluaa vieläkin isänsä luokse?

Meillä meni exän kanssa justiinsa noin, kunnes tilanne on nyt se että tyttö näkee isäänsä ehkä kerran kesässä. Ex kehuskelee kovasti lapsellaan ja jopa tatuoi käsivarteensa tytön nimen |O

Tänä päivänä mua lähinnä naurattaa exän käytös vaikka vielä pari vuotta sitten olin repiä hiukset päästä sen vuoksi, miten se lastaan kohtelee...

8v ja 9v

Mä näen punasta...ei vttu ymmärrä sitä äijää... itte pilaa välinsä lapsiinsa :kieh: Onko ne lapset et ne haluaa vieläkin isänsä luokse?

Kyllä ne sinne ihan mielellään menevät sitten kun pääsevät. Odotan vaan sitä että oppivat ottamaan isänsä lupaukset varauksella, nyt kun vielä uskovat aina kaiken mitä luvataan (ja sitten kiukuttelevat pettyneinä)
:'(

8v ja 9v

Kyllä ne sinne ihan mielellään menevät sitten kun pääsevät. Odotan vaan sitä että oppivat ottamaan isänsä lupaukset varauksella, nyt kun vielä uskovat aina kaiken mitä luvataan (ja sitten kiukuttelevat pettyneinä)
:'(

Aivan..ja sä saat selvittää sotkut ja kuunnella kiukkut :/

Toisaaltaan ei sekään lapsille kivaa olisi jos etä pakolla heidän kanssaan olisi :(

Ei ole ei,ei lähivanhemmaltakaan kysytä haluatko olla aina totaaliyh,se on vaan oltava huvitti tai ei kun jonkun on huolehdittava lapsista eronkin jälkeen.
Kyllä se pieni lepohetki lähihuoltajallekin tarpeeseen olisi monesti.
Minulla ei tosin ole valittamista,exäni tapaa lapsia säännöllisesti mutta tunnen monta yh-vanhempaa joilla ei ole ikinä hetken hengähdystaukoa vanhempanaolosta.

Alkuperäinen kirjoittaja kurjinta tuossa on:

Ei ole ei,ei lähivanhemmaltakaan kysytä haluatko olla aina totaaliyh,se on vaan oltava huvitti tai ei kun jonkun on huolehdittava lapsista eronkin jälkeen.
Kyllä se pieni lepohetki lähihuoltajallekin tarpeeseen olisi monesti.
Minulla ei tosin ole valittamista,exäni tapaa lapsia säännöllisesti mutta tunnen monta yh-vanhempaa joilla ei ole ikinä hetken hengähdystaukoa vanhempanaolosta.

Totta tuokin.

Yhteistyössä