Hah... V***u toi lasten isä on ääliö.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja as if
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

as if

Aktiivinen jäsen
23.08.2007
18 068
4
38
Siis ex jonka pitäis pitää lapsia luonaan joka toinen vkl (ja nyt taas). 10v poika soitti eilen isälleen että mihin aikaan isä perjantaina heidät hakee, vastauksena oli jotain ihme selittelyä ettei tiedä voiko lapset tulla kun hänen uuden vaimon lapsi on menossa mummolaan...
Tänäänpä nämä molemmat hehkuttaa fb:ssä miten lähtevät lauantaina ryyppäämään ja vetämään kännit (ihan oikeesti, mun mielestä normaalit aikuiset ihmiset ei ryyppää eikä vedä kännejä... Tai ainakaan näillä sanoin kerro sitä kehuen kaikille tutuilleen).
Mutta joo, enpä aio muistuttaa lapsia edes soittamaan isälleen isänpäivänä... Ja arvatkaapa kuka taas kuuntelee kiukuttelut siitä kun isä on kusipää kun sinne ei päässytkään tällä(kään) kertaa :kieh:

Olisi ehkä kannattanut miettiä, ennen kun tuollaisen kanssa lisääntyy. Nyt taas kannattaisi miettiä, että kannattaako noita tapaamisia edes sopia, jos ei kerran pidä niistä kiinni. Itse kyllä olisin ollut tiukkana ja olisin sanonut, että tuon lapset sovittuun aikaan, parempi olla kotona.

Olisi ehkä kannattanut miettiä, ennen kun tuollaisen kanssa lisääntyy. Nyt taas kannattaisi miettiä, että kannattaako noita tapaamisia edes sopia, jos ei kerran pidä niistä kiinni. Itse kyllä olisin ollut tiukkana ja olisin sanonut, että tuon lapset sovittuun aikaan, parempi olla kotona.

Ja jättäisin lapset sinne kun toiset lähtee ryyppäämään? Mieluummin pitäisin ne ihan aina kotona kun päästäisin lainkaan isälleen.
Ja arvaapa vaan montako kertaa olen miettinyt että kannattiko ko. ihmisen kanssa tehdä lapsia. Puolustukseksi voinen sanoa että siihen asti että pienempää yhteistä lastamme odotin mies oli lähes absolutisti... Sitten alkoi alko ja muutama muukin kielletty aine (doping) maistumaan...

Ja jättäisin lapset sinne kun toiset lähtee ryyppäämään? Mieluummin pitäisin ne ihan aina kotona kun päästäisin lainkaan isälleen.
Ja arvaapa vaan montako kertaa olen miettinyt että kannattiko ko. ihmisen kanssa tehdä lapsia. Puolustukseksi voinen sanoa että siihen asti että pienempää yhteistä lastamme odotin mies oli lähes absolutisti... Sitten alkoi alko ja muutama muukin kielletty aine (doping) maistumaan...

Munkin exä nykyisin kusipää... Oli suhteen alkuaikoina iiiihana jne, mutta muuttui totaalisesti. Pitäisiköhän sitä olla ennustaja, että osaa toisen käytöksen muutoksen ennustaa?!?! Tämä tuolle jaaaaalle kysymyksenä

No ei kai ne nyt lähtisi sinne ryyppäämään jos lapset ovat siellä. Jos lähtisivät, niin ei tuollaisten luokse kai voisi ikinä lapsia jättää!

[QUOTE="kioto";22426348]Munkin exä nykyisin kusipää... Oli suhteen alkuaikoina iiiihana jne, mutta muuttui totaalisesti. Pitäisiköhän sitä olla ennustaja, että osaa toisen käytöksen muutoksen ennustaa?!?! Tämä tuolle jaaaaalle kysymyksenä[/QUOTE]
Harva ihminen täysin muuttuu muutamassa vuodessa, ellei kyse ole sairaudesta.... eli kyllä se syy yleensä löytyy omasta sokeasta typeryydestä siinä alkurakkauden huumassa.

[QUOTE="kioto";22426410]Jos vaikka täsmennän... Kun rupesin lasta odottamaan, nii muuttui... Ja sama on käynyt seuraavan emännän kanssa...[/QUOTE]

Niin mutta siinä alkurakkauden huumassa on ollut aivan älyttömän ihana.... jep jep. jotenkin veikkaan, että lähipiirisi on ainakin keskenään ollut sitä mieltä jo suhteesi alkuaikoina, että seurustelu tuon eksäsi kanssa on virhe, mutta itse et vain sitä ole tajunnut... johtuen juuri tuosta, että jotkut menevät niin sokeasti rakkauden vietävänä. Ja viimeistään tuon seuraavan emännän nyt olisi pitänyt tajuta, mikä idiootti mies on, vaan eipä uskonut hänkään... eli jotkut voivat vain syyttää ihan omaa tyhmyyttään.

Harva ihminen täysin muuttuu muutamassa vuodessa, ellei kyse ole sairaudesta.... eli kyllä se syy yleensä löytyy omasta sokeasta typeryydestä siinä alkurakkauden huumassa.

Kuinka ollakaan kaikki ne harvat muuttuneet ukot on just palstalaisten exiä :whistle:

Keskusteletteko te ennen lasten hankintaa nämä perhekuviot miehen kanssa, onko mies valmis isäksi vai päätättekö te vaan että nyt lisäännytään? Koska tosi kumma juttu jos se lapsi on ensin haluttu ja sitten kun syntyy, mies sanoutuukin irti isän vastuustaan.

Joo, no en mä nyt tietenkään odota että kukaan tulis sanomaan että kyllä, hankin lapsen vaikkei mies halunnut ja oli epäkelpoa isäainesta mutta ajattelin että minä ja vauva hänet muutamme miehistä parhaaksi ja oikein isukkien isuksksi.

Kyllä jos me äijän kans erottais ja alkais toi touhu ni parista kerrasta pistäisin poikki.. Ei tarttis käydä siellä enää ollenkaan! Ennemmin sit tulee tunniks mun luona käymään ja kattomaan. Ja ei tarttis niitäkää käyntejä kauaa perua ilman helvetin hyvää syytä. Ei mun tartte päätä vaivata tollasen takia, sen lupaan itelleni heti!

Yhteistyössä