V*ttu toi ukko on lapsellinen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh taas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh taas

Vieras
Oli aamulla pientä riitaa ja passitin miehen ja lapsen ulos koska mun piti siivota. No, nyt mitään sanomatta, mies on lähtenyt autolla lapsen kanssa jonnekin. Vaikka tietää, että meillä on ruoka tähän aikaan. Ei vastaa puhelimeen (soitin vaan kerran, sen enempää en ruikuta) ja lähetin viestin et ruoka on nyt (johon se vastannut mitään). Ihan sama vaikka olisikin lähtenyt lapsen kanssa syömään tai kyläilemään tai mitä tahansa. Mutta musta se on pirun lapsellista lähteä sanomatta yhtään mitään! |O

No nauti sinä rauhassa ruoka :)...ja ota lepoasento ja tee jotain mukavaa. Laita vaikka leffa pyörimään. Kyllä isä osaa lapsestaan huolehtia...ainakin olettaisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:
Itse passitit ulos ja nyt kiukkuat kun ei tule heti käskystä takaisin.

No lapsi vinkui ulos ja annoin miehen valita, siivooko vai meneekö ulos. Valitsi itse sen ulos menemisen. Ja syy, miksi ärsyttää on et mä tiedän ukon olevan ihan raivona kun joutuu sitten syömään jäähtynyttä, uudelleen lämmitettyä ruokaa. Tiedän myös et lapsi kiukuttelee, olipa ne missä tahansa, koska sillä on nälkä. Vaikka sanoin, et voivat olla syömässä jossain, en usko siihen. Tai jos ovatkin, niin miksei mua voitu ottaa mukaan?! |O Ukko ei siis yleensä tee tällaista, vaan jos se haluaa osoittaa mulle mieltä. Sen takia se ärsyttää. Jos se olisi sanonut et lähtevät käymään paikassa X olisin laittanut ruuan myöhemmin. Tai lähtenyt mukaan tai jotain. Mutta ei. Tää on sen tapa ärsyttää mua.

naujti siitä siivousajastasi nyt hyvä ihminen. ite passitit ukon lapsineen ulos, sitten suutut, kun lähteekin lapsen kanssa jonnekkin, ole iloinen, että otti lapsen mukaan, eikä jättänyt sitä ulos.

Porvoosta?

Jos mä oisin sun ukko, niin olisin jo rähjännyt suunnattomasti sen vuoksi, että enkö edes lauantaiaamuna saa rauhassa kotonani olla. :'( Ja mitkään pienet riidat ei mun mielestä tuollaiseen uloshäätämiseen oikeuta. Vasta sen jälkeen jos ukko olisi jättänyt esimerkiksi sohvaparan suojaamatta epäsiveellisiltä toimilta, niin ymmärtäisin vähän paremmin...

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eli sua vituttaa kun et päässyt mukaan eikä sua nyt huomioitu tuossa asiassa.

Ei. Tai no tavallaan. Kyllä mun mielestä, olipa riita tai mikä tahansa, niin toista vanhempaa pitää huomioida sen verran et kertoo millon ja mihin lähtee lapsen kanssa. Mä saisin poliisit perääni jos lähtisin lapsen kanssa kertomatta miehelle yhtään mitään. Musta se on vaan kohteliasta ja kypsää käytöstä, huomaavaisuutta.

Ei ole taas totta. Nyt kaiken uhalla :kieh: mistä ihmeestä löydätte noita lapsellisia miehiä, jotka suuttuu, jos pyytää auttamaan ruuanlaitossa tai lähtee marttyyrimaisesti pois kotoa, jos on joku kinastelu. Ja vielä lapsen kanssa eikä ilmoita mitään :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Eli sua vituttaa kun et päässyt mukaan eikä sua nyt huomioitu tuossa asiassa.

Etpä säkään osaa lukea? Ärsyttäähän se kun toinen tahallaan v*uilee. Silloin on tosin parasta olla kuin ei ärsyttäisi lainkaan. Mies ei oo päässyt aamuisen riidan yli, ja esiintyy sitten tollain, varmaan lapsikin ihmettelee.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Ei. Tai no tavallaan. Kyllä mun mielestä, olipa riita tai mikä tahansa, niin toista vanhempaa pitää huomioida sen verran et kertoo millon ja mihin lähtee lapsen kanssa. Mä saisin poliisit perääni jos lähtisin lapsen kanssa kertomatta miehelle yhtään mitään. Musta se on vaan kohteliasta ja kypsää käytöstä, huomaavaisuutta.

Anteeksi mitä?

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Porvoosta?

Jos mä oisin sun ukko, niin olisin jo rähjännyt suunnattomasti sen vuoksi, että enkö edes lauantaiaamuna saa rauhassa kotonani olla. :'( Ja mitkään pienet riidat ei mun mielestä tuollaiseen uloshäätämiseen oikeuta. Vasta sen jälkeen jos ukko olisi jättänyt esimerkiksi sohvaparan suojaamatta epäsiveellisiltä toimilta, niin ymmärtäisin vähän paremmin...

Luitko, että mies lähti siis ulos lapsen niin halutessa vapaaehtoisesti, kun sai valita sen ja siivouksen väliltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Porvoosta?

Luitko, että mies lähti siis ulos lapsen niin halutessa vapaaehtoisesti, kun sai valita sen ja siivouksen väliltä.

Luin. Ihme valintatilanne.

Tiedoksi vaan arvon nuoret äitylit, mun mies NUKKUU vielä. Enkä ole edes raivona. Mitä se hyödyttäisi. 6- vuotias tossa odottaa lintsille pääsyä, ja kylhän me vielä sinne mennäänkin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Porvoosta?

Luin. Ihme valintatilanne.
No kuka sitten vie lapsen ulos ja siivoaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:
ihme ukkoja,kun ei lämmitetty ruoka kelpaa ( lämmittääkö itse vai pitääkö vaimon lämmittää?! ) :o vai onko alusta asti passattu piloille.. :xmas:

Ei kai miehelle sentään ruokaa tarvitse jättää, jos se ei ole ruuanlaittohetkellä kotona? :o Vaimo ja lapset syö ruuat, ja miestä odottaa jääkaapissa Saarioisten kuminmakuinen valmispizza, kun kotiutuu. Osannee lämmittää itse...

Yhteistyössä