Mun mies on tyhmä ja lapsellinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
Meillä ollut sanaharkkaa aamusta lähtien, nyt sitten kostaa sen lapselle.

Aamulla lupasi, että lähtee lapsen kans pulkkamäkeen mutta nyt ei sitten lähdekään koska on mulle vihanen.

Lähti sensijaan yksin jonnekin ovet paukkuen, vaikka 10min. sitten oltiin sovittu, että minä lähden.

Laitoin viestin, että älä ole noin lapsellinen, että kostat vihaisuutesi minulle lapsellesi vaan jos välttämättä haluat sen jollekin kostaa niin kosta mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Kaipa se pöljä ajattelee että se lapsen paha mieli aiheuttaa sinulle kaikkein pahan mielen.

Niinpä kai. lapsi tossa koko ajan kyselee, koska iskä lähtee hänen kanssaan mäkeä laskemaan. Mitä siihen nyt sitten vastaisi :(

Johan on virtuoosi! Ja sinä päätit perustaa perheen juuri hänen kanssaan...
Onhan se hienoa, etteivät nuo geenit jää pois alati kehittyvän ihmisen jalosta perimästä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Kaipa se pöljä ajattelee että se lapsen paha mieli aiheuttaa sinulle kaikkein pahan mielen.

Niinpä kai. lapsi tossa koko ajan kyselee, koska iskä lähtee hänen kanssaan mäkeä laskemaan. Mitä siihen nyt sitten vastaisi :(

No vastaa rehellisesti: että et tiedä, sinun pitää kysyä sitä iskältä.

Onpa tunteeton mies sulla, kun lapselle pystyy tollasen tempun tekemään. En kyllä kattelis tuommosta lapsellista paskiaista päivääkään. :(

Mene sinä sen lapsen kanssa pulkkamäkeen, pitäkää hauskaa oikein urakalla ja jättäkää se paskakasa omaan arvoonsa! =)

ihan kuin meillä! hohhoijaa kun on on ukkoa väsyttänyt aamusta asti, ensin valvoo aamuyöhön katsoen telkkaa ja kakkonen herättää satavarmasti klo 5.30! äly kun ei älyy nukkua illasta kun hiljasta on 19.30 alkaen!!!!

viime viikonloppuna oli kipee, mie tein kaiken siis aivan kaiken, yksin. herra makas sohvalla koko viikonlopun. nyt oon mie kipee ja tarviisin lepoa nie ei varmasti: jälleen mie teen kaiken ja mielellään vähän ylikin.

Alkuperäinen kirjoittaja Jone:
Vastaat sille lapsellesi, että äiti lähtee pulkkamäkeen ja lumipallojen maalitauluksi.

Ei ole sama asia. Odotti niin hetkeä isin kanssa tuo 3v kun ei häntä juurikaan viime viikolla nähnyt.... Äiti ei laskukaveriksi tänään kelpaa

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

No vastaa rehellisesti: että et tiedä, sinun pitää kysyä sitä iskältä.

Juu, yritetty soittaa ja kysyä asiaa mutta ketale ei vastaa. Laitoin äsken viestin, että kerro lapselle miksi et lähde

Yhteistyössä