uutta verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin, tällä palstallahan voi olla vaikka viisinkertainen tohtori.
Olit kyllä monissa asioissa oikeassa yleistyksestä ja rasistisista kommenteista, mutta ""akattelu"" paljasti sinut - et ole kovin sivistynyt ""koulutuksestasi"" huolimatta.

Mitä tulee venäläisiin naisiin niin eihän ne mitään kauheita työmyyriä olekaan joten ymmärrän hyvin että sinulla on ""vauvanhoitovuoro"". (pitää oikein virallisia vuoroja olla..)
Yleensä ne hankkivatkin yhden lapsen jotta tulevaisuus Suomessa on taattu jos ero sattuisi tulemaan. Venäläinen nainen luulee muutenkin itsestään liikaa, että jokainen suomalainen mies haluaisi heidät jos vain saisi. Ehkä parempi onkin että sinulla on monta tutkintoa että pystyt elättämään venakkoasi. : ) Itse asiassaen ole nähnyt yhtään varteenotettavaa miestä jolla olisi venakko. Kyllä ne kaikki ovat olleet sellaisia jotenkin reppania (tutkinnoista huolimatta). Onneksi meille suomalaisille naisille vielä löytyy komeita, fiksuja ja mukavia aviomiehiä!

Arto,

Kerro rehellisesti, mitä sinä itse ajattelet nähdessäsi suomitytön marketissa sellaisen vähän tummempi hipiäisen mörököllin käsipuolessa...?

Meikä tyttökin on tuolla muaailmalla aika paljon asustellut ja reissannut ja kyllähän noita tummia miehiäkin olisi tänne tulossa pilvin pimein! Etenkin noista köyhemmistä/levottomimmista maista ja kovia ovat hekin ""aitoa"" rakkauttaan vannomaan ja oikein kiusaksi asti ovat paapomassa! Varsinaisia silmänilojakin joukkoon mahtuu, mutta että... ja jos vaikka jonain päivänä sellaiseen sortuisinkin, niin tuskinpa vaan tulisin siitä tänne palstalle kerskumaan ja mollaamaan kolmea miljoonaa suomipoikaa lyttyyn ja samaan syssyyn ylistämään vaikka sataa miljoonaa hispaanopoikaa!

Mielestäni yleensä maailmaa nähneet ihmiset (siis muutakin kun noita turistikohteita kolunneet...) ovat keskivertosuomalaisia paljon fiksumpia, avarakatseisempia ja suvaitsevaisempia, mutta poikkeus taitaa vahvistaa taas tämänkin säännön!

p.s. taikkutytöt ovat ihan ok, mutta asenteesi tässä mättää!

Hahhah, naisilla menee herneet nenään Arton jutuista. No se oli arvattavissakin. Suomalaisen naisen kyky itsekritiikkin, itseironiaan ja kritiikinsietokyky ylipäätään on täysin nollissa. Se on tullut todistettua monta kertaa.

Kuulkaapas nyt mies ja arto ja muut arvon herrat; ottamatta sen enempää kantaa suomalaisten miesten rakkaudesta solmimiin avioliittoihin ulkomaalaisten naisten kanssa, haluaisin muistuttaa yhdestä asiasta. Teillä nämä naiset usein ovat heikolla kielitaidolla varustettuja, ilman omaa ammattia ja toimeentuloa olevia kotirouvia, joiden on hyvin vaikea päästä täällä työelämään. Olen saanut sen käsityksen, että se siinä juuri niin kiehtookin - ovat miehistään riippuvaisia.

Mitä sitten tapahtuu, jos mies perheen ainoana elättäjänä ja tukipilarina syystä tai toisesta menettää työnsä, työkykynsä, työhalunsa, ammattinsa, omaisuutensa tai tulee muuta vastoinkäymistä? Vähän vaatimattomamman näköinenkin suomityttö pystyy, osaa, voi ja haluaa ottaa ohjat käsiinsä huushollissa ja yhdessä selvitään vaikeimman yli. Me juurakonhuldat ei olla ehkä niitä maailman viehkeimpiä, mutta meidän kanssa miehen ei tarvitse tiukan paikan tullen sortua.

Semmoisen olen pannut mediasta merkille, että näillä suomalaisilla isojen firmojen menestyneillä johtomiehillä harvoin on mitään thai-vaimoja tai itänaapurin siippoja puolisoina, vaikka paljon matkustelevat ja tapaavat upeita ihmisiä ympäri maailman. Suomalainen, korkeasti koulutettu, työssäkäyvä, omaa ikäluokkaa oleva tavallisennäköinen puoliso näyttää kelpaavan mainiosti.

Ja sellaisen tarkennuksen vielä lisäisin, että itse henkilökohtaisesti olisin valmis menemään minkälaiseen tuleen tahansa rakkaan supisuomalaisen aviomieheni puolesta, jos tilanne niin vaatisi. Ja luulen, että niin hänkin tekisi minun ja lastensa puolesta. Ei hän mikään lipevä adonis ole, mutta muuten huomattavasti keskitason yläpuolella oleva huipputyyppi - minulle ja kyllä monelle muullekin; lapsilleen, vanhemmilleen, sukulaisilleen, ystävilleen, työnantajalleen.

Yhteistyössä