uutta verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
On hyvä, että Suomeen saadaan laajempaa geeniperimää eli uutta verta ulkomailta. En ymmärrä, miksi tästä pitää tehdä jonkinlainen ongelma. Ylipäätään puolison valinta on jokaisen oma asia.

Itselläni on ulkomaalainen mies ja tämä ratkaisu sopii minulle. Silti ei tulisi mieleenikään väittää, että jokaisen suomalaisen nainen kannattaisi lempata kotimainen ukkonsa ja vaihtaa ulkomaiseen.

Joku kirjoitti osuvasti, että Arto purkaa katkeruuttaan suomalaista ex-vaimoaan kohtaan.

Mikähän siinä muuten on, että nuoret, vapaat ja komeat suomalaismiehet matkustelevat paljon Thaimaassa, mutta tuovat sieltä harvoin vaimoja, eivätkä edes kehuskele thaityttökokemuksillaan. Sen sijaan tapaavat reissuillaan jenkkejä, norjalaisia, ausseja jne.

Sen sijaan ne, jotka löytävät thaivaimon, ovat iäkkäämpiä, eronneita ja ulkoisesti vaatimattomia. Hieman mallia Sir Vili.

kommentoin vaan sitä kun pidetään selvyytenä, että esim.Thai-tytöt haluavat länsimaalaisen rikkaan miehen.
Heidän tulotasoonsa verrattuna suomalainen työtönkin vaikuttaa rikkaalta. OK, asia voi olla näin.
Mutta kyllä yhtälailla suomalaisetkin naiset haluavat rikkaan ja menestyvän miehen.
Harmittaako suomalaisia naisia tässä asiassa se, että miehet
ikäänkuin vetävät välistä, saavat sen mitä haluavat, ilman että hikoilevat tarpeeksi sen eteen ?
(no tietenkin etelän reissuillakin hikeä pukkaa ;-))

Minullakin on toiveissa saada vaimo jostain maankolkasta. Semmonen kaunis, nöyrä ja työtä pelkäämätön. Leipoisi, sijaisi vuoteen, huolehtisi ruuanlaitosta ja kun aamulla heräisin, minua odottaisi tuoksuva kahvi ja hymyilevä, ystävällinen ja lämminsydäminen ihminen. Sen verran työtä kumminkin piisaisi että ei ehtisi turhan paljon kieliä opiskelemaan eikä naisasiavouhotuksiin perehtymään...

Vaimo sen vuoksi että sille ei tarvitsisi maksella palkkaa. Mutta kyllä minä sitä muuten voisin nätisti puhutella.

Saako suomessa siis jo nainen mennä naimisiin toisen naisen kanssa?

Artolle!

Joka kerta kun nään Suomipojan ja Thai-naisen yhdessä liikkuvan, niin valitettavasti naisesta tulee sana HUORA mieleen!
Eli ihan sama ajatus sinunkin naisestasi, asiasta sen enempää tietämättä.... Muista se, kun menette seuraavan kerran supermarkettiin ostoksille!!

Kaipa sitä ihmeellisimpiäkin satuja on kuultu!!!!

Mutta että makaa perse homeessa kotona, ennekuin PARIN VUODEN työttömänä olon jälkeen kelpuuttaa itselleen sopivan ja hyväpalkaisen työn missä oikein viihtyy!!

Joo o, no onhan se meriitti työnantajan näkökulmasta sekin, että makaa pari vuotta kotosalla, ennenkuin leidin arvolle sopiva työ ilmaantuu.

Ja milläköhän meriiteillä tuo työ on saatu. Taitaa yhteiskunta maksaa ainakin kolmasosan ellei puolet tytsyn palkasta työllistämistukena..

Aika outoa tekstiä pukkaa.Miehet luulevat että naiset ovat hakemassa jotai suomiversio Ridge Forresteria.Minulle on yksi vitun maku onko jätkällä monta nollaa pankki tilillä.Valitettavasti sinne baaritiskille valuuvat ne herra 47:t ja kun ne vielä avaavat suunsa johonkin todella euroopan huonoimpaan avauskeskusteluun niin voidaan todeta että toki miesten kulta-ajat ovt ohi sitten 60-luvun.Kannattaa aina silloin tällöin etsiä helvetin suuri peili ja viivähtää hetki sen edessä ...

""mies""

En olisi uskonut, että sinäkin koet kaikki Suomen naiset kylminä ja huonoina.

(Kuinka monta kertaa sinä olet vienyt kullallesi siiderin sohvalle ja hellinyt häntä pyyteettömästi?)

Miksi sinä osoitat naisellesi rakkautta vain kantamalla painavampaa kauppakassia, mihin kykenee kuka tahansa avulias naapurikin !

Ja jos sinä kannat painavamman kassin, nainenhan kantaa silloin sitä toista kassia, että tasa-arvoa näyttää löytyvän. Huomaatko, että kun nainen kantaa sinun kanssa yhdessä ostoksenne, niin hän osoittaa myöskin rakkautta sinua kohtaan ;)

Miksi vain naisen rakkauden osoitusten pitäisi olla palvelemista, mutta sinun ei? Sinähän syötkin taloudessa enemmän kuin nainen, niin on parempi, että autat omien ruokatavaroidesi kanssa mukisematta. Vai kuuluisiko se homma sinun mielestäsi naiselle ja sinä kannat kauppakasseja vain osoittaaksesi rakkautta. (Eikö se kuulukaan hyviin tapoihin?)

>>Miksi omenapiirakka vanilja kastikkeella on mahdoton?

Ei ole mahdoton, et vain ole löytänyt sinulle sopivaa naista.

säälin sua jos olet tosiaan noin juntti ajatuksiltasi, etpä ole tainnu paljoa nähä mualimmoo , kun ulkomaalais naisen nähdessäsi tulee sana . huora . mieleen. Ei voi muuta sanoa kuin : ei voi kauhalla vaatia , kun on lusikalla annettu.

Sulla näyttää nyt tosiaan olla halua provosoida naisia näillä jutuilla.Tulee vain mieleen että käytäydytkö kotioloissa thairouvallesikin tällälailla(sovinistisesti).Aika sivistymätöntä sanoisin.Etpä juuri itsekkää tunnu mailmanmieheltä,jos näkemyksesi on näin suppea.Sori vaan mutta oletko mielestäsi ylenpalttisen fiksu mies vain onko joku satuttanut sinua noin pahasti...

No et sinäkään puhunut mairittelevasti Suomalaisista naisista. Yhtä osuva oli varmaan minun kommenttini Thai naisista kuin sinun Suominaisista......

Mitäs muuta ne miehet juoksee siellä Thaimaassa??? Hei halooooo..... panemassapa tietty... ja ei ne naiset ole kilttejä neitejä vaan.... heh heh..... Mieti vähän!! Pitääkö kerran vielä toistaa??
Ja rahallahan ne naiset sieltä saadaan, niin että miksi maksullisia naisia sanotaan???

Että muista vaan kaupungilla liikkuessasi, mitä vastaantulevat ajattelevat. Ja itseasiassa se ei rajoitu pelkästään naisiin olen kuullut saman kommentin myös miehiltä!

Kuule Arto. Meillä on tuttavapiirissä mies jolla on thaivaimo. Mies on sellanen, että ei koskaan onnistunut suhteessa suomalaisen kanssa. Syitä en tiedä, ei ainakaan ulkonäköön liity. Tää vaimo on Thaimaasta hankittu ja mitä ilmeisemmin on ollut sellanen tyttö siellä kotimaassaan. Olen ymmärtänyt, että suurin osa tänne päätyneistä thaitytöistä on ollu alalla ensin, koska tavalliset kunnon thaitytöt ei noin vaan ulkomaalaisiin pääse tutustumaan.

Tää näkemäni suhde toimii ulkopuolisen silmissä sillä lailla, että mies on ostanu itselleen pikku palvelijattaren. Vaimolla ei ole koskaan mistään mitään omaa mielipidettä, hymyilee, nyökkäilee, myötäilee ja tekee hyvää ruokaa. Lapsia
ei pariskunnalla vielä ole. Vaimo ei puhu suomea ja englanti on ihan alkeellista. Mies puhuu hyvin vähän englantia.

Ymmärrän vaimon tänne tulon, koska köyhyys teettää tällästä. Sitä en ymmärrä, että mies kehtaa naida thaitytön kun kaikki tietävät mitä hän on ennen ollut.

Aika erikoinen liitto minun mielestäni, (vaikka omanikin on aivan kriisissä tällä hetkellä, joten en sillä leveile.)

Ihana ihminen oot.
Näin pitää menetellä.Onhan se helppoa hakea ulkomailta aviosiippa.Ei työpaikkaaa ei koulutusta siitä vain ollaan miehelle mieliksi ja annetaan pillua ku mies halusaaaTalous on ok, ja seksi sujuu kun muijan ei tarvi olla työssä.Kysyn muuten vaan kuinka moni 25-35v perhettä suunnitteleva Suomalainen mies hakee vaimom vinkuintiaanista?? No ikkää ku on 45-50v mies niin ei ku Suomalainen vaimo pellolle,Ja elämä on siinä vaiheessa että fyffee riittää vinkuinkkarinaiseen jonka ei eläessään tarvi Suomessa töitä tehdä muuta ku pilluuu antaa ukolleen ja kaikki on okei ja korvaukset juoksee. Miettikää Suomalaisten naisten asemaa Suomessa ja sen mukaan Suomalaiset naiset kunniaan.Saatana että mua ärsyttää toi pelkkä seksin hinkuminen .

jos käytät aikaasi sen miettimiseen, mitä luulet toisten ihmisten ajattelevan sinusta, niin olet tosi outo tyyppi.
Vai huonoksi itsetunnoksiko sitä kutsutaan ?

""yks""

No ei tietystikään kaikki naiset. Minä olin ilkeä ja provosoin, anteeksi.
Mutta minulla on sinulle kysymys ja olisin todella kiitollinen jos vastaisit. Seurustelen ihanan suomalaisen:) naisen kanssa ja jos hän on samassa tilaisuudessa (esim, tanssit) ex:n kanssa, niin hän sanoi tunnelmansa olevan pilalla monta päivää. Minun suhtautumiseni ei ole syynä, koska hoidan vain pakolliset kuviot ja nekin viileästi. Minua tilanne harmittaa, koska minä pystyn sulkemaan toiset pois mielestäni niin, että heidän läsnäolonsa ei vaivaa. Myös lapsessani hänellä on kestämistä, kun hän muistuttaa ex:ää, joka on oikea pilkunnu..ja. Lapsi on tarkka ja viisas, oikein ihannelapsi, kiltti ja kuuliainen. Miten naiset tuntevat noin voimakkaasti ihmistä kohtaan, jonka kanssa ovat tuskin puhuneet, saati sitten tutustuneet, muuten kuin minun kautta. Pelkään kyseistä käytöstä. Kiitos , jos mietit...
Saa muutkin kommentoida!

Olenpa tosi tyytyväinen Ruotsalais mieheeni, 7 vuotta aviossa ja ihan kuin oltais vasta eilen rakastututtu. Aikaisemmat kokemukseni suomi miehistä ei kyllä mairittele, ollaan koko ajan kuin perseelle ammuttuja impotentista kärsiviä uros karhuja, naimisiin kun päästään niin sit alkaa totaallinen rupsahdus ja pihtaus ja ryyppääminen ja ainainen passaamisen kerjääminen. Suomi miehille pitäis ruveta pitämään jotain itsestä huolehtimis ja miten elää parisuhteessa kursseja,jonkun muun tahon kuin suomalaisen äijä-kerhon puolesta. Ps. ei enää ikinä suom.kaljamahaa nurkkiin örisemään.

Jos kokemuksesi suomalaisista naisista ovat pelkäästään huonoja, kannattaisi ehkä katsoa peiliin. Ehkä itse teet jotain minkä takia naisesi eivät onnellisena pysy. Se on miehestä kiinni miten tyytyväinen nainen siellä kotona kehrää.

Kertoo myös miehestä aika paljon jos tasa-arvon vaatiminen ottaa noin pinnan päälle. Eiköhän vika ole silloin siinä, ettei mies kestä tasa-arvoista kumppania vaan haluaa käskytettävän.

Lisäksi tämä ainainen thai-naisten ylistysvirsi alkaa käydä aika vanhaksi. Mitenköhän monta aloitusta tämä kyseinen arto on jo aiheesta tehnyt, aina samalla kaavalla? Et kai oikeasti luule että meitä suomalaisia naisia jotenkin vaivaa jos olet ottanut vaimon ulkomailta? Ei käy itsetunnon päälle tippaakaan vaikka se lienee aloittajan tarkoitus.

Sinun näköjään Arto täytyy yrittää todistaa itsellesi, että olet tehnyt hyvän ratkaisun. Eli mielessäsi jo kadut ratkaisuasi jostakin syystä. Ettekö pysty selvittämään ongelmianne, onko kulttuuri liian erilainen, etkö voi myöntää itsellesi arviointivirhettäsi. Etkö pysty kantamaan vastuutasi tilanteestasi, jos myönnät tilanteen oikean laidan. Turha kuvitella, että ei sinun kirjoituksesi läpi näe. Näkee kyllä, että et ole tyytyväinen elämääsi!

Siis hetkinen! Se että on aviossa ulkomaalaisen naisen kanssa ei tee kenestäkään junttia.
Kyllä pitää pystyä ottamaan vastaan sitä samaa kritiikkiä,mitä naiset ovat harjoittaneet vuosikausia. Omasta mielestäni suomalainen nainen (yleensä ottaen) on maailman ihanin ja seksikkäin olento :-)

Onhan näitä vaimoja tuotu tänne niin Kauko-
idästä kuin itänaapurista. Ja täytyy sanoa,että naiset on useimmiten ulkonäöltään ihan ok,mutta ne miehet
taas sen näköisiä,ettei kotimarkkinoilla ole mitään mahiksia.
Meille tuli töihin yks tämmöinen Thaimaan tuliainen,joka ei ollut kestänyt enää sitä ihanaa suomipoikaa.Nyt kun kielitaito riittää jo omaan elämään,niin ei ku hyvästl ""arto"".
Ja sama juttu yhden venakon kanssa.
Molemmat olleet jo aika kauan Suomessa ja eiköhän se ole valjennut tämä Suomipojan ihanuus molemmille.

Minulla on ollut venäläinen vaimo jo pitkään. Ärsyttää tuollainen yleistäminen, jossa kaikki ulkomaalaisen kanssa naimisiin menneet miehet yleistetään luusereiksi ja niin rumiksi, että suomalaiselle ei kelpais. Ja lopuksi tietysti, että olen hommannut itselleni ""piian"".

Minulla on neljä eri tutkintoa, joista kolme yliopistosta. Olen esimiesasemassa ja hyväpalkkainen. Parhaillaan rakennutan omakotitaloa. Harrastan kulttuuria, liikuntaa, mm. bodausta ja olen ihan OK-näköinenkin. Kyllä tuntuisi kelpaavan suomalaisellekin akoille, ainakin välillä tuntuu tyrkyllä olevan. Rasisti-akat jopa luulevat, että olen heti vaihtamassa hänen kuninkaalliseen suomalaiseen korkeuteensa, jos seksiä tarjoaa (säälittävää!).

Mainittakoon vielä, että meillä kotityöt jaetaan suunnilleen puoleksi, ts. toinen hoitaa vauvaa, kun toinen tekee kotiaskareita. Esim. tänään minulla on luultavasti töiden jälkeen vauvanhoitovuoro, mikä itse asiassa on ihan kivaa!

Yksilölliset erot ihmisten välillä ovat paljon suurempia kuin kansalaisuuteen/kulttuuriin liittyvät. Mutta mitäpä te asiasta ymmärtäisitte, kun kokemus ja koulutus puuttuu. Minulla niitä on, myös monikulttuurillisuudesta. Sitä helpompi on suuta soittaa ja mielipiteitänsä esittää, mitä vähemmän asioita tuntee ja tietää.

Yhteistyössä