uutta verta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arto

Vieras
Olenpa tosi tyytyväinen Thai vaimooni, 6 vuotta aviossa ja ihan kuin oltais vasta eilen rakastuttu. Aikaisemmat kokemukseni suomi naisista ei kyllä mairittele, ollaan kokoajan kuin perseelle ammuttuja vaihdevuosista kärsiviä naaras karhuja, naimisiin kun päästään niin sit alkaa totaalinen rupsahdus ja pihtaus ja ainainen tasa-arvosta vinkuminen.Suomi naisille pitäis ruveta pitämään jotain itsestä huolehtimis ja miten elää parisuhteessa kursseja,jonkun muun tahon kuin suomalaisen tantta-kerhon puolesta. Ps. ei enää ikinä suom. selluliittipalleroa nurkkiin vinkumaan.

Toinen ja viimeinen. Suosittelen myös muille miehille Thai naisia ovat nimittäin NAISIA verrattuna kotimaisiin nariseviin lössähtäneisiin itsestään suuria luuleviin sottapyttyihin,toki on suomi""neidoissa""poikkeuksiakin mutta niitä on todella vähän, kannattais tytöt välillä vähän katsoa peiliin , monessakin mielessä,ja jättää se omaan napaan tuijjotus vähän vähemmälle. Ei pahalla.

Jes!
Taas yks sosiaalisesti kyvytön ja avuton mies siirtynyt tuhkimotytön huoleksi. Nuo uutiset ei koskaan lakkaa ilahduttamasta, vaikka oliski 6 vuotta vanhoja.
Olispa enemmän noita ap:n kaltaisia miehiä, jotka tajuavat ajoissa luovuttaa, kun eivät kerran osaa.
Vaimolla on tainnut kielitaito loppua kesken tosin, kun se täältä nyt etsii keskustelua.

Miksi sinä tänne kirjoittelet Elleille,ei olla kiinnostuneita.Etsi jostakin miehille suunnattu palsta ja kirjoita sinne,niin muutkin vaihtavat meidät pihtaajat aasialaisiin.Tervemenoa suomi poika

Kyllä te akat olete ihmeellisiä, heti kun jonkun kirjoitus ei miellytä nin ollaan ajamassa pois. Te vaan vingutte tuollasista turhuuksista. Kuule anna Aaton kirjoittaa mitä haluaa ja kirjoita sinua mitä itse haluat. Sana on vapaa, myös miehille. Artolla oli ihan painavaa asiaakin vaikka olihan tuo murskaava tuomio suominaisille. Jos naiset haluaa tasa-arvoa niin paras ottaa sitä kritiikkiä vain itsellekin eikä vain kirjoitella täällä palstatolkulla miten kamalia miehet on. Niin ja olen muuten nainen.

Just joo,Voin vain kuvitella millanen junttipulla tosiaan ottaa vaimokseen jonku thaitipun.Se on kuule sellanen juttu että Suomi mimmit on sen verran fiksuja ettei ton luokan äö määräiset ihan pärjää...ei muuta kuin onnittelut hyvästä löydöstä

Kiitos,. Mistähän johtuu että ne ketkä aina vetää ÄÖ:n keskusteluihin mukaan niin eivät sitä itse omista runsaasti, ja etpä ole tainnu paljoa peräkammarista liikkua kun noin tietämättömänä tiputtelet thai naisia.

Mistä johtuu se, että kaikki minun näkemäni miehet joilla on tuontivaimo ovat enemmän tai vähemmän ressukoita? Useimmat ovat ulkonäöltään sellaisia joiden on vaikea vapailtamarkkinoilta saada seuraa.

Et voi sanoa noin. Sua ei ole vain kunnioitettu kuunneltu ja ymmärretty. Sinua ei vain ole suudeltu, hellitty ja huomioitu. Sua ei vain ole silitetty, nuoltu ja rakasteltu. Ja tehty se uudelleen uudessa paikassa tähtien alla. Ja taas uudelleen porttikongissa salaa. Ja hississä pikaisesti. Ja hyväilty elokuvissa kuumeisesti. Ja puhallettu bussissa niskaasi ja kuiskattu korvaasi helliä sanoja. Sinua ei ole riisuttu nopeasti ja kannettu sänkyyn. Sinä et ole kohdannut...

Niin pitäisikö tosiaan naisen miellyttää miestään?Kyseenalaistan tätä tasa-arvo jupakkaa tässämielessä.Kunnioitus puolin ja toisin ok,mutta kenenkää pyykinpesijäksi en välttämättä alkaisi jos se automaattisesti on naisen homma.Itse lähinnä kaipaan älyllistä kumppania.Mutta itse olen mieltynyt suomi poikiin.Kyllähän naisillekkin näitä kaikenmailman Turkkilaisia jää käsiin lomareissuilta.Jokainen on onnensa ansainnut...

Mä en jaksa ymmärtää näitä kaikkien suomalaisten naisten haukkujia. Jos olet rakkaan löytänyt vierellesi thainaisesta ja olet hänen kanssaan onnellinen niin miksi koet tarvetta tulla tänne valittamaan huonoista kokemuksistasi suomalaisten naisten kanssa? Ei pitäisi enää olla sinun ongelmasi. Tekstistäsi paistaa läpi pohjaton katkeruus. Tee rauha itsesi kanssa, kaikkihan on nyt hyvin?

Muuten näissä tällaisten miesten kirjoituksissa minua häiritsee naisen täydellinen esineellistäminen. Omasta thairouvasta ollaan niin iloissaan kun se on niin nätti. Elämänarvot kohdallaan, eihän sitä muulla ole väliä kuin että kroppa on kunnossa, miellytetään miestä sängyssä ja kannetaan kaljaa eteen.

Minä haluan miehestä elämänkumppanin, kyllä, tasaveroisen sellaisen. Pidän ulkonäöstäni huolta ja toivon kumppaninikin niin tekevän, mutta se ei aivan riitä elämälle ja parisuhteelle sisällöksi. Vaadin ehkä enemmän kuin thainainen, mutta toisaalta minulle ei miehenkään tarvitse toimia rahakukkarona ja ainoana sosiaalisena kontaktina.

Onnea liittoonne, se voi olla teille varsin toimiva ja onnellinen ratkaisu johon molemmat tyytyväisiä. Sivistyksesi tasosta saa hyvän käsityksen lukemalla tekstisi ja laskemalla vaikkapa siitä löytyvät yhdyssanavirheet. Ikävä juttu niille vilpittömästi toisiinsa rakastuneille suomi-thai-pareille että taas näyttää löytyneen yksi näin kliseinen tapaus.

Olen matkustellut aika paljon,myös Thaimaassa. Ei siinä suomipoikien ja thaityttöjen tapaamisissa rakkaudesta näyttänyt olevan kysymys vaan ihan silkasta kaupankäynnistä.Pahimmat mitkä näin olivat hirvittävän isot, plösöt saksalaismiehet ja pienet, tosinuoret, hennot ja sirot thaitytöt. Kaikki empatia tyttöjen puolella,onneksi näillä leveysasteilla itseään ei ole pakko myydä. Ja kielitaidosta - se ei todella ole hyvä monellakaan, johtuu tietenkin kulttuurista ja maan köyhyydestä. Mitä miehen mielyttämiseen tulee - haloo.
Eiköhän avio- tai mikä tahansa parisuhde oli kaksisuuntainen juttu.Molemmat antaa ja molemmat saa. Ja molemmat pyrkii ottamaan huomioon toisen tunteet ja halut. Molemmat haluaa miellyttää rakkaudesta toiseen, että molemmilla olisi hyvä olla.Ei siksi, että toinen maksaa tai vaatii. Minä en ainakaan haluaisi itse elää suhteessa, jossa olisin vallankäyttäjä ja alistaja. Kyllähän ihmisiä voi ostaa mutta rakkautta ei.

""...Niin pitäisikö tosiaan naisen miellyttää miestään?...""

Että pitäisikö? Minkälainen läskiaivo päästää suustaan tuollaista??? Olisi mielenkiintoista kuulla ""made in Finland:in mielipide siitä pitäisikö miehen miellyttää naistaan?

Minkä helevetin takia siihen parisuhteeseen yleensä edes mennään, jos puolison miellyttäminen on jotenkin vastenmielistä ja kamalaa.

Ei kai suomalainen nainen ole vielä sentään niin ""amerikkalaistunut"", että näkee miehessä parisuhteessa vain elättäjän ja lypsylehmän, jota pitää kupata minkä ehtii?

Jotenkin tämän ""made in Finlandin"" tekstissä paistaa sellainen asenteellisuus että älyllisen kumppanin löytäminen voi olla vaikeaa. Kas, kun älykäs mies edellyttää sitä älyä yleensä myös siltä kumppaniltaan....

Voi hyvä sinisilmä,jos oot käyny Bangokissa ja tyttö kaduilla ja baareissa ja sen perusteella vedät älykkään johtopäätöksen ostosta ja myynnistä sekä yleistät kaikki thaimaalaiset naiset, älä vaan mene hesan aleksiskiven kadun ja vaasan kadun liepeille muuten voit luulla että kaikki suomineidot ovat samanlaisia. Voi pyhä jyssäys teitä.

Yhteistyössä