H
hah
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ei ymmärrä:Alkuperäinen kirjoittaja KUPPI TÄYSI:MINÄ KIRJOITIN JO ALUSSA, ETTÄ YHTÄÄN TYPERÄÄ ELÄMÄNOHJETTA TAI KIVTYSTÄ EN HALUA KUULLA.
EIKÖ TEILLÄ HITTO OLE MUUTA SANOTTAVAA KUIN "olet valintasi tehnyt, jos ei kelpaa niin säästä lapsia ja häivy!"
"olet aikuinen ja sinun käsissäsi on kaikki ja--- " ja plaaplaa-
Ota itse kotiisi naapurin kakara, joka nauraa sulle päin naamaa ja tekee mitä huvittaa ja naapurin täti sanoo, miten suloinen heidän Marja-Heikki on ja pentu pyyhkii sulkaasormet sohvaasi ja nauraa... mutta ei Mirja-heikki sitä tahallaan tehnyt, ihan vahingossa, ei se tiennyt että se on kiellettyä jne .
tämä oli sitten pelkkä esimerkkiä.
Eihän kyseessä ole naapurin lapsi vaan miehesi lapsi on jolla on varmasti suurempi oikeus olla kotonaan kuin sinulla, joten tuo vertaus ontuu.
Miehesi ja hänen lapsensa perheessä sinä olet se ulkopuolinen ja uusi jäsen jonka pitäisi sopeutua myös.
Niinkö?
No entäs nämä meidän yhteiset lapset? Mikä heidän suhde on? Onko heillä perhettä ja onko heillä oikeutta isään? Isällähän on sinun mielestä perhe tyttärensä kanssa, ei perhettä minun ja meidän yhteisten lasten kanssa.
Se meni näin:
ensin oli ero.
lapset jäivät äidin luo.
miehestä tuli etäisä.
minä tulin miehen elämään.
lapset jatkoivat tapaamisiaan isän luona, jossa nyt olin myös minä.
(minulla on myös omia lapsia, mutta he asuvat jo omillaan)
sitten mulle ja miehelle syntyi lapsi nro 1
samaan aikaan kun yhteinen lapsi nro 2 syntyi, miehen teini muutti meille.
Miten niin tämä ei ole minun perhe?
Mutta siinä olet oikeassa, että tuo lapsi ajattelee samalla tavalla kuin sinäkin: tämä on minun isini ja minun perheeni on minä ja isi. Tuo nainen on ylimääräinen tässä, poistukoot.