Ä
äippä
Vieras
Montako lasta sinulla tai miehelläsi oli kun aloitte seurustelemaan ja kuinka pian ensimmäinen yhteinen tuli?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä sellaista, että miten on käynyt omille lapsille kun yhteinen syntyy? Miten teillä lapset tapaavat isäänsä?
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä sellaista, että miten on käynyt omille lapsille kun yhteinen syntyy? Miten teillä lapset tapaavat isäänsä?
ei se suhde muutu mikskään. =) 1. ja 2. käy isällään joka toinen vloppu ja 1 ilta viikossa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä sellaista, että miten on käynyt omille lapsille kun yhteinen syntyy? Miten teillä lapset tapaavat isäänsä?
ei se suhde muutu mikskään. =) 1. ja 2. käy isällään joka toinen vloppu ja 1 ilta viikossa.
KiitosPelottaa tuo tosiaan kun miehelläni nyt todella hyvä suhde lapsiini ja nuorin on kaks ja todella kiintynyt mieheen ja sit jos oma tulee niin kuin käy.
peesaanAlkuperäinen kirjoittaja Porsse:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä sellaista, että miten on käynyt omille lapsille kun yhteinen syntyy? Miten teillä lapset tapaavat isäänsä?
KiitosPelottaa tuo tosiaan kun miehelläni nyt todella hyvä suhde lapsiini ja nuorin on kaks ja todella kiintynyt mieheen ja sit jos oma tulee niin kuin käy.
Siinä käy päinvastoin, ainakin meillä kävi. Mies kiintyi vielä enemmän minun lapsiini yhteisen lapsen myötä. Ja oppi myös arvostamaan entistä enemmän minua.
Alkuperäinen kirjoittaja Porsse:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Vielä sellaista, että miten on käynyt omille lapsille kun yhteinen syntyy? Miten teillä lapset tapaavat isäänsä?
Siinä käy päinvastoin, ainakin meillä kävi. Mies kiintyi vielä enemmän minun lapsiini yhteisen lapsen myötä. Ja oppi myös arvostamaan entistä enemmän minua.