Ihana, että lisää up kuumeilijoita alkaa löytyä!!
juliesisko: Voisko olla kiinnittymisvuotoa?! Vatsan nippailut ja tissioireet kuulostaa lupaavilta! Täällähän alkaa heti olla jännät paikat, kun
kittyb:lläkin vähän sama tilanne
opcorn: Plussatuulia molemmille!!
Kärsimätön: Minusta kyllä ihan oikeeseen aikaan on peitot heiluneet!
Mulla taas esikoinen tärppäsi hieman puolivahingossa ekasta kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen ja nekin lopetin vuotohäiriöiden enkä varsinaisesti raskaustoiveen vuoksi.. Mutta raskaus oli kyllä sinänsä ihan toivottu. Meillä nyt yk5, et ei käy enää ihan niin helposti... Vaikka eihän toi 5 tietenkään paljoa ole! Ja tosissaan ollaan yritetty vasta tän vuoden puolella.
Mulla ihan oikeesti on rauhallinen mieli (ainakin vielä toistaiseksi..) tän raskautumisen suhteen. En putoa korkealta, vaikka menkat vielä muutaman kerran alkaiskin. Mutta...
siitä huolimatta olen yrittänyt tehdä olosuhteita piirun verran otollisemmiksi. Tämä on nyt toinen kierto, kun tikutan ovista ja eka kierto, kun olen juonut greippimehua. Lopetin myös allergialääkkeen, kun luin, että sinänsä siitä ei ole raskauden aikana haittaa, mutta voi vaikuttaa raskaaksi tulemiseen. Olen myös syönyt kalaöljykapseleita, monivitamiinia ja tehostetusti kalsiumia ja D:tä. Syksyllä aloitin vähähiilarisen dieetin ja sekään ilmeisesti ei ainakaan haitaksi ole. Luin, että olisi hyvä käyttää rasvaisia maitotuotteita ja välttää höttöhiilareita eli vaaleaa jauhoa ja sokeria. Mitenkään tiukasti en kuitenkaan karppaa! Se ei mahtaisi tehdä hyvää.
Yhdynnässä vältetään liukkarin käyttöä ja hetken aikaa olen yrittänyt makoilla jälkikäteen, vaikka sillä nyt tuskin mitään vaikutusta on..
Ja vaihtoehtohoidoista jo etsiskelin tietoa ja akupunktiota ehkä kokeilen jossain vaiheessa, jos ei ala plussaa kuulua..
Eiliseen asti nyt näissä parissa tikku-kierrossa otettiin varman päälle ja joka toinen päivä yritettiin peittoja heilutella jo ennen o+:aa, mut eilen tuli sille stoppi. Mies kokee liian suorituskeskeiseksi tän touhun. Päädyttiin siihen, että tikutan ovista ja "pakkoseksiä" on vaan sillon kun tikussa oikeesti on ne viivat kohdillaan. Ei mitään varmisteluja. Muuten sitten puuhastellaan sen mukaan miltä tuntuu. Ihan ok järjestely, vaikka minä en mitenkään pakkopullana näitä varmistelujakaan kokenut.
Mulla nyt kp17/28-36, kovasti sitä ovista oottelen.. Uskoisin kyllä, että viimestään pe tulee o+, limat on jo nyt lupaavat
Mites
Kärsimätön teidän pojat on ottanu vastaan nämä toisissa perheissä olevat sisarukset?