K
kysyjätär
Vieras
Seurustelen miehen kanssa jolta on edellisestä liitostaan 8v poika. Miesystäväni asuu yksiössä eli tämä lapsi on hänen luonaan suht usein. Tulemme hyvin juttuun kaikki, siinä ei ole ongelmia. Itselläni ei ole lapsia, eikä ole sisraruksiakaan, eli en paljoa "tiedä" lasten maailmasta, mutta mua on vaivannut yksi asia.
Kun tämä poika tulee mieheni luo, nukumme siis kaikki samassa huoneessa kun muualla ei ole tilaa. Nukkuminen ei olisikaan ongelma, vaan s*** eli mieheni haluaa sekstata ja hyväillä kanssani vaikka hänen pieni poikansa on muutaman metrin päässä samassa tilassa. En ole puuttunut asiaan, koska eihän mulla ole edes omia lapsia, eli ei mulla ole kokemusta. Joku perusjärki vaan sanoo että tämä ei voi olla normaalia.
Onko?
Minä olen 30v ja miesystäväni 34v.
Tämä ei ole provo vaikka voi kuulostaa siltä.
Kun tämä poika tulee mieheni luo, nukumme siis kaikki samassa huoneessa kun muualla ei ole tilaa. Nukkuminen ei olisikaan ongelma, vaan s*** eli mieheni haluaa sekstata ja hyväillä kanssani vaikka hänen pieni poikansa on muutaman metrin päässä samassa tilassa. En ole puuttunut asiaan, koska eihän mulla ole edes omia lapsia, eli ei mulla ole kokemusta. Joku perusjärki vaan sanoo että tämä ei voi olla normaalia.
Onko?
Minä olen 30v ja miesystäväni 34v.
Tämä ei ole provo vaikka voi kuulostaa siltä.