miesystävän onkelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ouyeah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ouyeah

Vieras
Mun miesystävän lapsi on sössinyt asiansa. Pelannut rahansa, menettänyt kämppänsä, veloissa. Muuttanut takasin isälleen. Äitinsä ei välitä. Isänsä eli miesystäväni tulee kohta hulluksi. Aikuinen poika vaatii ruokaa, ilmaista asumusta, ruinaa rahaa, käyttää hyväksi kaikin mahdollisin tavoin. Pyytää rahaa, lainaa, vuokratakuita...valehtelee. Mitä tehdä?! Kärsimme tilanteesta, mutta voinko vaatia,miestä, että hänen on pistettävä tämä poikansa taivasalle? Koska muuten sanon minä hyvästit. Poika pelaa kaikki rahat. Jos pojan pistää ulos, niin eikö kunnalla ole joku velvollisuus antaa sille jokin yösija?

Ei ketään voi tuosta vain taivasalle heittää.

En tiedä missä käupungissa asut, mutta on saatavissa nuorten sosiaaliohjausta.
Nuori saa sosiaalityötekijän avustuksella ja keskustelussa tukea itsenäistymiseen ja ongelmiin.

Tässä helsingin sivut, mutta googleta oman paikkakuntasi nuorten sosiaaliohjaaja ja käske miestäsi ottamaan sinne yhteyttä, saatte avun miehen pojalle

http://www.hel.fi/hki/sote/fi/Perhe-+ja+sosiaalipalvelut/nuoret/sosiaalityo

Minkä ikäisestä on kyse.
Nuorten sosiaaliohjaus palvelee n. 18-25nuoria.

Jos hän on vanhempi, niin sitten pitäisi pärjätä vain, mutta vaikeaa se vanhemman on olla auttamatta omaa lastaan

Mun veljet on tollasia, imee äitini kuiviin rahasta. Hänen miehensä ei voi sietää heitä, mutta ei voi asialle mitään tehdäkkään. Minä olen siis tytär ja veljeni ovat ihan mahdottomia. Vituttaa todella paljon äitini puolesta. Tällästä se elämä joillakin on.

Mun veljet on tollasia, imee äitini kuiviin rahasta. Hänen miehensä ei voi sietää heitä, mutta ei voi asialle mitään tehdäkkään. Minä olen siis tytär ja veljeni ovat ihan mahdottomia. Vituttaa todella paljon äitini puolesta. Tällästä se elämä joillakin on.

voi ei, otan osaa... Niin kauan ne veljesi jatkaa kuin äitisi sen sallii. Tai siis näin ainakin uskon meidän tilanteessa. Minä en kyllä tuota kauan enää katsele, koska mies alkaa olla liian vaikeassa tilanteessa. Itsekin enkä jaksa tällaisia ongelmia, kun itse hoidan aina asiank viimeisen päälle.

[QUOTE="Jaana";29575196]Minkä ikäisestä on kyse.
Nuorten sosiaaliohjaus palvelee n. 18-25nuoria.

Jos hän on vanhempi, niin sitten pitäisi pärjätä vain, mutta vaikeaa se vanhemman on olla auttamatta omaa lastaan[/QUOTE]

saattaa mennä tuohon ikähaarukkaan....en suoraan sanoen ole täysin varma.

Yhteistyössä