Uusinta: Miehen pieni penis

• Viestiketjun aloittaja Anneli
  • Ensimmäinen viesti
ulpukka N
Lisäys viellä: Oletkos muuten koskaan ajatellut miten rivon näköinen meillä naisilla tuo värkki onkaan?
Etenkin takaa kun kumarrumme... joskus mieheltäni kysynyt eikös se näytä kauhealta kun kaikki mikä muuten piilossa näkyy , olisi luoja saanut sijoittaa ne hieman erilleen...

THTI
Niin on, paljon rumempi tavara kuin miehillä. Ei siis ihme, että pikkukaveri on kiinnitetty esille, kun naisen tavara on tiukasti reisien välissä piilosssa.
Miehellä oli tapana silloin tuuhean karvoituksen aikaan verrata pyllistys näkymää, irvistäväksi karhuksi, joka yhdellä silmällään yrittää pelotella lähestyjää:)))
Nyt posliinin aikaa näky ei ole niin pelottava, mutta runsas koko tulee paremmin esille. Hän ei kuulemma ole nähnyt kenelläkään muulla naisella näin isoa alapäätä.
En tiedä, on se hyvä vai paha ?
Toisaalta kun peräpeili on leveä, siihen kuuluukin isohko tavara, vai mitä ?

Serkunserkun
Voi ihme kumminkin!
Serkkupojalla on tommonen 15 senttinen letku levossa ollessaan ja porukassa ikuinen virnuilun aihe.
Tai oli aihe!
Pojan muija totesi kerran ettei se siitä muutu vaikka kuinka seisois.
No meilläpä kävi sitten kerran niin et se serkun muija ja minä... niinpä juu!
Arvatkaas miten kävi?
No minähän olen ihan pääsemättömissä kun se muija ihanstui minun toimeliaaseen pippeliini, joka on muuten levossa tommosen 6-7 senttiä, mut juhlatuulella se silmäilee kohteita uljaasti tuolta 15-16 sentin korkeudelta.
Mullon ollu noita ystävättäriä hyvästi toistasataa, vaikkoon ollut aviossa jo kohta 20 vuotta . Yksikään ei oo valitellu pilin pienuutta... järjetöntä sekstailua kylläkin muutamat
Niin sen pilin muuten mittasi se serkkupojan muija! Sillä naisella on sitten ihana suu...

ulpukka N
Meillä tuota kutsutaan pöllönpoikaseksi, totta puhut kyllä miehen veijari tosi kaunis naisen tavaraan verrattuna. Sinun rohkaisemana kun ajoin nuo karvat tuolta alhaalta niin näky hirvitti aluksi. Lerpsottaa hetulat jos mitkäkin... mikäköhän taika siinäkin että tuon vasemman sisemmän häpyhuulen tulee roikkua ulkona , enkä näköjään edes ainut jolla !!
Meillä kun mökillä useimmiten ollaan suht vähäpukeisena , mies kehuu näkymiä kun touhuan jotain , sanoo että siinä siinä pöllö kurkkii koko komeudessaan.
Kesäisin kun päivätorkuilla oltu ja siinä samalla hieman harrasteltu , niin eroottista jatkaa askareita kun valuu pitkin reisiä.

THTI
No on siinä sitten kokoeroa? Karhu ja pöllönpoikanen? Mulla ei sisähuulet roiku ulkona, ellen ole oikein härillään. Silloin ne muljahtaa isojen välistä kurkimaan. Toisaalta, kun levitän reidet, niin isot huulet aukeaa samaan tahtiin ja koko komeus on kerralla auki ja esillä. Se on rivon näköistä, kun itse pillun suuaukko on kuin tippukiviluolan sisäänkäynti. Ei todellakaan mikään kaunis näky, enemmänkin K-18 tai jopa yli, hih !

ulpukka N
Sulla sitten tuo tavara kauniipi kuin minulla, minä niitä huulia työntelen sisään jos muita katsomassa. Joskus kun piruuttain mies kuvasi aktin jälkeen oli näky pivo, aukko auki huulet turvonneet. Hyvä vertaus tuo tippukiviluola... Tuo oman alapään tutkiminen aika hankalaa , peiliä avuksi ja saa tutkittua. On se ihme kun mies sellaisesta hörhöttimestä kiihoittuu..?

ulpukka N
Mitenkä muuten sinä , oletko herkkä klitoriksesta miehen kosketellessa sitä , meillä ei mies oikein osaa hyväillä , kun vihdoin löytää oikean kohdan niin lopettaa ja työntää sormensa sisälle. G-piste orgasmin sormin *(miehen) saan kun olen seisomassa ja mies voimakkaasti hieroo klitoriksen takaa sisältä.

THTI
On se herkkä. Kaiken keskipiste vielä lisäksi. Ilman sitä ei tulisi mitään. Pääsääntöisesti mies osaa sitä käsitellä, mutta joskus ( pikku humalassa) tuntuu siltä, että mikään ei vaikuta oikealta. Mieskin turhaantuu ja silloin pitää älytä lopettaa, eikä yrittää verenmaku suussa, kynnet tikuilla sitä orgasmia.
Meillä on mittasuhteet sillätavalla kohillaan, että kun lähetyssaarnaajassa mies työntää puikon sisään, niin kullinniska hankaa just suoraan klitorista. Kun olen oikein kiihottonut ja apposen auki, ei itse penis tunnu ollenkaan sisälläni, mutta jokaisen työnnön ( hellän ja kovan ) tunnen kiihottavana paineena klitorikseen. Kun mies siitä laskeutuu alemmas reisieni väliin ja jatkaa tasaista keinuntaa, alan tuntea kuinka terska hankaa G-pistettä sisäpuolelta ja silloin taas klitorikseen ei kohdistu painetta. Sen lisäksi on vielä yksi liike " selkäseitsemällälaineella", jossa yhdistyy nämä kaksi ja silloin mennään kohti vilkkuvia tähtiä. Silloin saatan jopa itse ruiskaista pikkuisen ja lakanat kastuu. Alapäästä mene kaikki kontrolli ja minä vaan teutaroin siellä aallon harjalla. Huuh!

Sormia meillä käytetään melko vähän, paitsi alkulämmittelyssä ja silloin kun puuhataan salaa.

ulpukka N
Samalta tuntuu minustakin , kun tekee hyvää klitoriksesta niin ei tunnu sisällä ja päinvastoin. Yhdynnässä en juurikaan ejukuloi , mutta sormin taas helpostikkin.
Meillä ei tuo puuhailu ole salaista, jos tekee mieli leikkiä itsekseen niin sen voi tehdä toisen nähden /vieressä. Olen jopa rohkaissut poikaanikin avoimmuuteen siinä , hänellä kun tuo ahdas esinahka. ps. viimeeksi tänä aamuna ennen töihin lähtöä rentoutin itseni.

rovasti
olen samaa miettinyt ja kysyin joskus naiseltani miksi ei voi kulkea ilman vaatteita koskaan edessäni. sanoi että äiti huusi aina kun hän kulki vähillä vaatteilla kotona.. eli ilmeisesti kotoa saatu kasvatus on mennyt liian pitkälle! en tiedä
itse ainakin kuljen kulkuset paljaana aamuisin. eikä haittaa vaikka tuo naapurin nainen ikkunasta katsookin....

naispappi
Alkuperäinen kirjoittaja rovasti:
olen samaa miettinyt ja kysyin joskus naiseltani miksi ei voi kulkea ilman vaatteita koskaan edessäni. sanoi että äiti huusi aina kun hän kulki vähillä vaatteilla kotona.. eli ilmeisesti kotoa saatu kasvatus on mennyt liian pitkälle! en tiedä
itse ainakin kuljen kulkuset paljaana aamuisin. eikä haittaa vaikka tuo naapurin nainen ikkunasta katsookin....
Eipä nuo rovastin kulkuset kovin ihmeellisiä ole, sen olen todennut, kun täältä naapuri-ikkunasta katselen.

RJV
Entä tuo emättimessä kosteutta aiheuttava lima, miksi sekin on naisista inhottavaa? Ainakin jos mies sattuu mainitsemaan miten ihanan limanen vaimo on, niin siitäkin suututaan. Miehestähän niistä alueista mainitseminen erotiikan aikana on kiehtovaa ja halua ylläpitävää voimaa. Ainakaan minä en pysty pitämään erektiota pitkään kunnossa ellen saa sanoa jotakin seksiin liittyvää asiaa. Pöpötyksenähän se vaan pidetään. Mutta minkäs teet kun se seksi lähtee aivoista puheen muodossa.

ulpukka N
Saatiin näköjään seuraa tähän ketjuun, RJV:lle oli mukava kuulla myös miehinen näkökulma täällä asiasta. Omallla miehelläni tuo erektio suht`kestävää (viellä) jos osoittaa laantumisen merkkejä niin hivelyä tai lipaisu , niin a`vot taas terhakkaana...

ulpukka N
Olen samaa mieltä kanssasi THTI, ei sunkaan se siitä voi olla kiinni?? Tottaha joskus tuntuu eroottiselta kun mies puhuu rumia tai jopa itsekkin saatan sanoa jotain...
Ei kohdalleni monestikkaan sattunut että miehellä veltostunut kesken touhun , saatikka ettei hän ole saanut erektiota.

RJV
Alkuperäinen kirjoittaja THTI:
Niin, pikkusen ihmetyttää tuo ajatus, että kalu laskee, jos ei mies saa sanottua jotain rietasta ?
Siis meinaako se nuupahtaa kesken touhun, vai siinä framilla odotellessa ?
Olenko jälleen jotenkin outo kun haluaisin puhua erotiikasta vaimolle. Minulle tuo puhuminen on jotenkin seksiin innostava. Jos en saa jotakin eroottista sanoa niin erktiokaan ei tule. Joten puhuminen on parasta Viegraa. Eikä ne puheet kovin riettaita aina tarvi olla, koska vaimo ei niistä pidä. Esimerkiksi sana sukuelin on kiellettyjen listalla. Mutta jos tuo sanonta vaimolle, olet ihanan limanen on rietas, niin sitä olen joskus yrittänyt käyttää. Huonolla menestyksellä kylläkin. Sanat vaimolle , olet kaunis ja pehmeä tai kauniit pehmeät rinnat jo riittää erektioon. Puhumista pitää kylläkin jatkaa jotta fiilis säilyy, myös yhdynnän aikana. Jos puhua en saisi yhtään varmasti olisin yksi miehistä jota ei seksi kiinnosta. Tuo puheen tarve vielä näkyy iän myötä tulevan yhä tärkeämmäksi.

RJV
No tarkemmin ajatellen onhan tuo limainen sana liian lähellä sanaa likainen, joten se voidaan kuulla väärinkin siinä touhutessa. No täytyy muuttaa sanontaa, sanontaan olette niin kuuman kostea ja ihanan märkä tippukiviluola.
Muuten voiko nainen olla joskus innoissaan liian märkä? Ajattelin vaan johtuisiko liiasta märkyydestä tuo, kun miehet valittavat väljyyttä. Mies ei siis saa tuntumaa liian märästä emättimestä.

JUKKIS 2
Onhan niitä eroja siinä märkyydessäkin......kyllähän kunnon märkä........ kastelee sängyn......mutta miehenkin spermat,varsinkin jos useampi päivä laukeamisen väliä, tuo melkoisen annoksen "kosteutta" tai suorastaan sitä limaa.

Yhteistyössä