On se herkkä. Kaiken keskipiste vielä lisäksi. Ilman sitä ei tulisi mitään. Pääsääntöisesti mies osaa sitä käsitellä, mutta joskus ( pikku humalassa) tuntuu siltä, että mikään ei vaikuta oikealta. Mieskin turhaantuu ja silloin pitää älytä lopettaa, eikä yrittää verenmaku suussa, kynnet tikuilla sitä orgasmia.
Meillä on mittasuhteet sillätavalla kohillaan, että kun lähetyssaarnaajassa mies työntää puikon sisään, niin kullinniska hankaa just suoraan klitorista. Kun olen oikein kiihottonut ja apposen auki, ei itse penis tunnu ollenkaan sisälläni, mutta jokaisen työnnön ( hellän ja kovan ) tunnen kiihottavana paineena klitorikseen. Kun mies siitä laskeutuu alemmas reisieni väliin ja jatkaa tasaista keinuntaa, alan tuntea kuinka terska hankaa G-pistettä sisäpuolelta ja silloin taas klitorikseen ei kohdistu painetta. Sen lisäksi on vielä yksi liike " selkäseitsemällälaineella", jossa yhdistyy nämä kaksi ja silloin mennään kohti vilkkuvia tähtiä. Silloin saatan jopa itse ruiskaista pikkuisen ja lakanat kastuu. Alapäästä mene kaikki kontrolli ja minä vaan teutaroin siellä aallon harjalla. Huuh!
Sormia meillä käytetään melko vähän, paitsi alkulämmittelyssä ja silloin kun puuhataan salaa.