uusimmat lastensuusta jutut pinoon!

  • Viestiketjun aloittaja vaavin äippä
  • Ensimmäinen viesti
Pakko laittaa tää uudelleen, ei niinkään hauska mutta siitäkin eestä ihana :heart:

Eli toissa aamuna istuin tukkapörrössä yöpaita päällä koneella ja oltiin jo tytön (kohta 3 vee) kanssa sytöty aamupala. No tää meni sit iskän kanssa uudestaan aamupalalle ja tuli mulle sanomaan et "äiti, tuu syömään"
Sanoin että en kun söin jo. Tyttö tuumasi "no ole sievä ihana prinsessa sitten ilman" ja meni pois.

Kyllä kohotti itsetuntoa :D :heart:
 
No joo, 7 v. tyttäreni ihmetteli, että miks äiti sun toinen nimi on pelkkä Maria kun sun siskojen toiset nimet on pitempiä ja hienompia( Marianna, Marinka) Sulle ois voinu laittaa toiseks nimeks vaikka Mariskooli...
Auts, olishan se komee nimi; Minna Mariskooli... :LOL: :LOL:
 
Meidän nuorimman (11kk) suusta maanantaina.

Apia apia, apia... (naurua, käsien taputusta, sormella osoittelua, ihmettelyä ja hassuja ilmeitä)...

Tyttö luuli tummaa karvanaama miestä apinaksi. Ko. miehellä ja muilla paikalla olevilla oli hauskaa. :D
 
Syötiin kaikki omissa ajatuksissamme aamupalaa...Tyttö 2v6kk katseli meitä kaikkia ja sanoi "kaikki nauttii!" :D (joo oikeen NAUTIMME puuroa!)

:LOL:

Olimme lähdössä ulos ja etsimme lapasia pojallemme 1v 9kk. Poika tokas meille " EI TUPPERIA"...Hän on kuullut isolta siskolta että tämä itse valitsee joko reiman tai jonathanin lapaset niin poika valisti meitä ettei halua ainakaan tupperin hanskoja käteensä. (Oli kuullut puhuttavan juuri tupperista kun järjestän pian kutsut.) :LOL: :LOL:

Tytöllämme 2v. leikattiin silmä ja siihen piti aina laittaa tippoja. Olimme kerran puhuneet miehen kanssa keskenämme vanhasta sananlaskusta "Ei tippa tapa". Niin tyttö tokas yhdesti kun laitoimme taas tippaa silmään että " ei tippa tapa!" :LOL:
 
No nyt ekana tuli mieleen kun miehen kummipoika(8v) oli tänään piipahtamassa meillä..Hänen isänsä tuli sit hakemaan poikaa.Tämähän ei tietenkään halunnut lähteä vielä kotiin ja väitteli isänsä kanssa asiasta.Yhtäkkiä poika keksi että hän soittaa äidille..äiti varmasti antaa luvan,koska on paljon kivempi kuin isi..Isä alkoi jo hermostua ja komensi:-nyt ei soiteta yhtään mihinkään,puet päälles ja mennään.Poika siihen sit todella suivaantuneena:-kyllä lapsillakin on oikeuksia! :D


Sit pari viikkoa sitten miehen molemmat siskon lapset oli meillä hoidossa ja käytiin niiden kanssa mäkkärissä syömässä..Pojat paineli edellä(siis mies ja sen kummipoika)ja me tytöt(minä,tän pojan pikkusisko,ja meidän oma tyttö käveltiin perässä.Tää miehen siskon tyttö on tosi vilkas ja kovaääninen tapaus ja kailotti suureen ääneen koko matkan..Kommentoi vastaantulevia ihmisiä ym. :ashamed: Paras oli kuitenkin ku vastaan tuli semmonen ronskin kokonen pitkäletti..Tää neiti sit huudahti:-Kato toi näyttää ihan idolsin Arilta,paitsi toi on vaan lihavampi! :ashamed: :ashamed: :ashamed:
 
Tältä aamulta...

Ukko istu täysistunnolla vessassa ja likka (8v10kk) meni hakemaan vessapaperia nenän niistoa varten. Tuumi vaan isälleen, että "sullahan on mainion hajunen sonta tänä aamuna..."

...Joo, meillä on vähän 'erikoinen' huumorintaju... :whistle:
 
Sattui joku aika sitten päiväkodissa. Olivat haastatelleet esikoista (3,5v) ja sen kaveria. Olivat kyselleet pojilta sitte et mitä niistä tulee isona. Kaverista tulee kuulemma poliisi. No, Aleksi, mikäs sinusta tulee isona, niin Aleksipa totes: musta tulee riiviö. Oli ollut naurussa pitelemistä. No, siinä täti kysyi sitten, et minkähänlaista palkkaa se riiviö saa niin Aleksipa totes: hyvää palkkaa saa. Että se oli sillä selvä. Jotain oli vielä kysellyt, mutta Aleksi ei ollut enää kiinnostunut koko keskustelusta.

Mulla oli kyllä naurussa pitelemistä, kun pihalla kuulin. En vaan voinut nauraa, kun Aleksikin siinä oli kuuntelemassa. :LOL: :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 07:41 Panthera leo kirjoitti:
Tältä aamulta...

Ukko istu täysistunnolla vessassa ja likka (8v10kk) meni hakemaan vessapaperia nenän niistoa varten. Tuumi vaan isälleen, että "sullahan on mainion hajunen sonta tänä aamuna..."
Tuuks pesemään meidän näppäimistön ja näytön? Purskahti noi aamukahvit siihen... :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 07:49 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 07:41 Panthera leo kirjoitti:
Tältä aamulta...

Ukko istu täysistunnolla vessassa ja likka (8v10kk) meni hakemaan vessapaperia nenän niistoa varten. Tuumi vaan isälleen, että "sullahan on mainion hajunen sonta tänä aamuna..."
Tuuks pesemään meidän näppäimistön ja näytön? Purskahti noi aamukahvit siihen... :D
:D ...sorry...
 
pia
Tässä vappuna meikkasin ( mitä teen TOOOSI harvoin) Tyttö 5v sanoi, voi äiti, oot niin kaunis kuin enkelit lentää taivaalla :heart:


Eilen innostuin leikkaamaan itelle etutukan ja tytöt 5v ja 3v sanoi että ootpa hassun näkönen, minä sitten että miten niin? no sä oot kammannu tukan :D

Tultiin junalla vappua viettämästä tyttö 5v kiitteli konnaria joka antoi tytöille omat liput - Kylläpäs olet kiltti ja ystävällinen kondooli.
 
2,5-vuotiaamme suusta:

Vapunpäivänä tyttö löysi pöydälle unohtuneen coctailtikun, ja alkoi kaivella hampaitaan.
Minä: Älä laita sitä suuhun, se on terävä. Viepäs se roskiin.
Tyttö: Minä vaan tarkistin, onko mulla vielä kaikki hampaat tallella.

Toinen juttu viime viikolta:

Tyttö: Mummi on isoäiti. Ja mummo on isoäiti.
Minä: No niin on!
Tyttö: Joo. Ja sinä olet pieni äiti.
Minä (nauraen): No, en nyt niin erityisen pieni.
Tyttö (painokkaasti): Mummo on ISO äiti, ja sinä olet PIENI äiti!
 
jolied
Pitkästä aikaa käväsees =)
Viime lauantaina kun oli karkkipäivä niin 4 vuotias poikani kysyi et äiti onks sullakin karkkipäivä? Sanoin et en mä syö karkkia(yrittäny ilman herkkuja olla) no poika siihen sitten että pitäähän tissiinki makua saada(imetän pienokaista) :LOL:
 
mie
täsäpä muutama mitä muistan:

- olin synnyttämässä kolmatta lastani... kotona vanhin 4vee lapsi huusi kamalasti pikkuveljelleen hei "matti" susta on tullut PIKKUSISKO... synnytin siis tytön!

2vuotias laulaa : autolla ajetaan vaROvaROvatti ettei kaatu te pakka latti... se on Roska-auto äiti ( autolla ajetaan varo varo vasti ettei kaadu se #&%?$!* lasti )

4vuotias tokaisi kerran mummolleen saunassa mikä tuo on? (alapäästä) mummo selitti asioita että pikkusiskolla on tämmönen kans ja pojilla on tommonen.... no hetken päästä poika tuumas että ota ne karvat siitä pois kun ne onnenjyvät ei pääse muuten tulee...
:LOL:
 
ystävä
Oltiin eilen pihalla, ja meidän neiti 7vee tuli hakemaan sisältä jotain, tuli pihalle ja tuumas että taas se iskä istuu sonnalla :LOL: ei ollut kotona koko iskää eikä neiti huomannut kun lähti. Ilmeisesti on sitten niin että kun ei iskää näy niin istuu sit siellä sonnalla :whistle:
 
meidän poika 5v. heräs eilen aamulla siihen että pissat oli tullu sänkyyn ja sitä ei ole tapahtunu aikoihin oli vaan nyt nukkunu niin sikeesti ettei heränny pissahätään.

kysyin sitten että mites näin pääsi käymään,johon poika sano mistäs mie voin tietää että miuta pissitti kun mie nukuin. :LOL:
 

Yhteistyössä