**Uusimaa/pks kuumeilijat**

Ajattelin aloitella tällaista ketjua, itsestäni olisi kiva tutustua ehkä ihan livenäkin muihin kuumeilijoihin täälläpäin. Jos sais sitten vaikka joskus työnnellä yhdessä lastenvaunuja kylän raitilla:)

Kuulun tuohon toiseen kesäunelma ketjuun jo ja sieltä näkee et yksi 6v tyttö ennestään meillä ja toista yritelty vähän aikaa.

 
mäkin voisin ilmoittautua :wave:
eli esikoinen toiveissa yk4 menossa. kuumeiltu kyllä jo pidempään, tänää bongasin tikkuun oviksen, että jos tämä kierto tuottaisi tulosta.
mä oon 24 ja mies ihan muutaman päivän päästä 29, asutaan helsingissä. olisi kyllä kivä saada kavereita samassa tilanteessa olijoista, kun omat kaverit ei ole kiinnostuneita vauvojen teosta vielä, suurin osa viettää villejä sinkku päiviä :)
 
Voisin liittyä täältä Etelä- Uusimaalta mukaan! Viidennestä haaveilemme ja ikää tuli kesällä 31v. Huomenna on kiertopäivä 31/31 ensimmäinen yrityskierto on meneillään kesän ajan olleen kierukan poiston jälkeen. Huomenna siis testaan, mutta luulen että olen riesananne vielä pitkään, koska tuhrua jo paperissa :/ Vanhin lapsemme täytti juuri 5v ja sitten on marraskuusa 4v-täyttävä, 2 ja 1/2v sekä juuri vuoden täyttänyt rintsessa.
 
Heippa kaikille tasapuolisesti!!
Mahtuuko viel yksi mukaan?
Kuumeilen tuolla toisessakin ketjussa (keskenmenon jälkeisissä ) mutta olis hienoa tutustua täällä päin asuviin.
Ajatuksena niinkuin ap:lla, josko joskus vaunuilemaan pääsisi tuttavuuksien kera.

Minä siis Helsingistä ja 22 täyttävä, esikoinen yrityksessä :)
Yk 2 meneillään kohdunulkoisen leikkauksen jälkeen..kierto puolessa välissä.
 

Yhteistyössä