H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en halua episodeja mun elämään, kiitos vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja ryönä:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en halua episodeja mun elämään, kiitos vaan.
Sulla niitä on jo kurjassa elämässäs tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
t: 3 hyvin läheistä kamua ja about 20 muuta ja 100 tuttavakamua jne ja kaikki on takuulla ANSAITTU. ystävyys ei ole mikään on off juttu
Alkuperäinen kirjoittaja ryönä:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä en halua episodeja mun elämään, kiitos vaan.
Sulla niitä on jo kurjassa elämässäs tarpeeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
t: 3 hyvin läheistä kamua ja about 20 muuta ja 100 tuttavakamua jne ja kaikki on takuulla ANSAITTU. ystävyys ei ole mikään on off juttu
Siis mä en oikeesti ymmärrä sua.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
Enkä minä :|
Aika ilkeä väite...meinaan tuo, että jos ei ole ystäviä, niin ei ansaitsekaan niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
Aika ilkeä väite...meinaan tuo, että jos ei ole ystäviä, niin ei ansaitsekaan niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
Täällä myös yksi, joka ei ymmärrä... Aivan kuin ystävät olisivat jotain keräilykohteita tai palkintoja.
Alkuperäinen kirjoittaja kiilusilmäfanaatikko:Masentava ajatus, että ystävät pitäisi jotenkin ansaita.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
Täällä myös yksi, joka ei ymmärrä... Aivan kuin ystävät olisivat jotain keräilykohteita tai palkintoja.
En ymmärrä ettet ymmärrä. Aika ylimielielistä! ystävyys ei ole mikään leikkikalu! ystävyys ansaitaan. Äläkä vääristele. Sitä paitsi ystävyys ON paras PALKINTO ja POKAALI minkä ihminen voi saada :-D .. eli siinä olet oikeassa.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:En ala väittelemään kuten täällä on eräillä tapana ja haukkumaan muita niiden mielipiteiden takia ( tyhmyyttä ja tietämättömyyttä). Miettikää peilin edessä jos ei ole ystäviä miten ystävä tosiaan on suurin palkinto jota jokainen ei edes ansaitse.