Ö
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkimakkara:Siis herranjeekama, sirkkeli ollut niin, että lapset on edes saaneet sen päälle????![]()
No, se on sevittämättä ovat saaneet päälle vai ei. Voi olla että ovat myös kompastuneet tms. maassa olevaan johtoon ja johto on mennyt poikki sisäisesti. Sirkkeli siis on vanhassa navetassa. Sen saa päälle yhdistämällä voimajohdot toisiinsa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:En ala väittelemään kuten täällä on eräillä tapana ja haukkumaan muita niiden mielipiteiden takia ( tyhmyyttä ja tietämättömyyttä). Miettikää peilin edessä jos ei ole ystäviä miten ystävä tosiaan on suurin palkinto jota jokainen ei edes ansaitse.
Siis aivan takuulla joka ikinen ihminen tässä maailmassa ansaitsee edes yhden ystävän.
Joka ikinen.
Alkuperäinen kirjoittaja ystävätön:Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:En ala väittelemään kuten täällä on eräillä tapana ja haukkumaan muita niiden mielipiteiden takia ( tyhmyyttä ja tietämättömyyttä). Miettikää peilin edessä jos ei ole ystäviä miten ystävä tosiaan on suurin palkinto jota jokainen ei edes ansaitse.
Siis aivan takuulla joka ikinen ihminen tässä maailmassa ansaitsee edes yhden ystävän.
Joka ikinen.
En tiä. Mulla on diagnosoitu sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, eikä ole ystäviä. En voi itseäni muuksi muuttaa ja näköjään tätä sairautta ei kukaan kestä. Välillä tämä on itsellekin sietämätöntä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis nämä 19v ja 14v olivat alunperin hoitamssa mun nuorinta (1v6kk) lasta. 8v lisättiin siihen päälle. Ja kumpinkin poika leikkii kotonaan pihallakin ihan ilman valvontaa. Ehkä äitien olisi pitänyt sanoa että heidän poikansa tarvitsevat täällä jatkuvaa valvontaa, ja maksaa myös siitä eikä vain "siipeillä"?!
No, tuskin se sirkkeli itsestäänkään on (sopivasti) rikki mennyt?!
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
t: 3 hyvin läheistä kamua ja about 20 muuta ja 100 tuttavakamua jne ja kaikki on takuulla ANSAITTU. ystävyys ei ole mikään on off juttu
Siis mä en oikeesti ymmärrä sua.
Enkä minä :|
Aika ilkeä väite...meinaan tuo, että jos ei ole ystäviä, niin ei ansaitsekaan niitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:mitäs sitten kun ne ystävät pettää ja puukottaa selkään?
No, sähän vaan oot ansainnut sen. :xmas: (ainakin joidenkin lokiikalla )
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:PöhJokainen saa sitä mitä ansaitsee. Jos ei oo ystäviä niin siihen on syynsä. Joko siinä että on paska maku kavereissa tai sitten on itse sellainen ettei ansaitse kamuja. hahah
![]()
t: 3 hyvin läheistä kamua ja about 20 muuta ja 100 tuttavakamua jne ja kaikki on takuulla ANSAITTU. ystävyys ei ole mikään on off juttu
Kuinka sulla on ystäviä?![]()
![]()
Olipa ilkeesti kysytty. Olet pahansuopa tai mustahuumorinen ihminen![]()
Ehkä siksi jos oon sun vasta/vihtakohta hihi
Alkuperäinen kirjoittaja ystävätön:En tiä. Mulla on diagnosoitu sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, eikä ole ystäviä. En voi itseäni muuksi muuttaa ja näköjään tätä sairautta ei kukaan kestä. Välillä tämä on itsellekin sietämätöntä.
Alkuperäinen kirjoittaja palleriina:Kylläpä täällä nyt surkutellaanKukaan ei edes tiedä mitä on vakava persoonallisuushäiriö.
Voin vannoa että se haittaa muidenkin ihmisten elämää ja jopa joskus tuhoaa. Todella typerää heitellä minua kivillä. Minä vain kerroin faktat. En itse laadi tilastoja. Suomessa moni kärsii ystävättömyydestä. Siihen on tutkittu syitäkin. MInä EN keksinyt syitä. Grow up ennen kuin minua haukutte.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis nämä 19v ja 14v olivat alunperin hoitamssa mun nuorinta (1v6kk) lasta. 8v lisättiin siihen päälle. Ja kumpinkin poika leikkii kotonaan pihallakin ihan ilman valvontaa. Ehkä äitien olisi pitänyt sanoa että heidän poikansa tarvitsevat täällä jatkuvaa valvontaa, ja maksaa myös siitä eikä vain "siipeillä"?!
No,nytkö se on siipeilyä? Kummasti et sitä ennen juhlimaan lähtöä osannut sanoa. Kyllä kannattaakin erillään sinusta pysyä! Sinuna olisin lähinnä huolissani siitä MITÄ olisi voinut sattua!!! Enkä kyl ois mihinkään lähtenytkään jos mulla ois 1v6kk vauva ja enkä jättänyt mukuloille hoidettavaks. HUH!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis nämä 19v ja 14v olivat alunperin hoitamssa mun nuorinta (1v6kk) lasta. 8v lisättiin siihen päälle. Ja kumpinkin poika leikkii kotonaan pihallakin ihan ilman valvontaa. Ehkä äitien olisi pitänyt sanoa että heidän poikansa tarvitsevat täällä jatkuvaa valvontaa, ja maksaa myös siitä eikä vain "siipeillä"?!
No,nytkö se on siipeilyä? Kummasti et sitä ennen juhlimaan lähtöä osannut sanoa. Kyllä kannattaakin erillään sinusta pysyä! Sinuna olisin lähinnä huolissani siitä MITÄ olisi voinut sattua!!! Enkä kyl ois mihinkään lähtenytkään jos mulla ois 1v6kk vauva ja enkä jättänyt mukuloille hoidettavaks. HUH!
Mutta ei tapahtunut mitään muuta kuin se että sirkkeli on rikki!! Kun surkuttelette näitä ei katkenneita sormia ym. niin tehän voitte tulla sahaamaan ja kirvestä heiluttamaan että saadaan tupaan lämpöä ja päästään pesulle!!
Kumpikin äiti tiesi millaiseen ympäristöön lapsensa päästi, ja heillä ei ole mitään vastuuta?! just, just...
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Alkuperäinen kirjoittaja ystävätön:En tiä. Mulla on diagnosoitu sekamuotoinen persoonallisuushäiriö, eikä ole ystäviä. En voi itseäni muuksi muuttaa ja näköjään tätä sairautta ei kukaan kestä. Välillä tämä on itsellekin sietämätöntä.
Minulla on ystävä, joka sairastaa myös persoonallisuushäiriötä. Tärkein tukipilari meidän ystävyydessä on se, että voin suoraan sanoa ystävälleni, jos minua alkaa ahdistamaan se, että hän soittelee päivässä 10-15 kertaa ja laittaa puolisen sataa viestiä. Pelkäätkö itse sairauttasi? Uskallatko puhua siitä avoimesti?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja huh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Siis nämä 19v ja 14v olivat alunperin hoitamssa mun nuorinta (1v6kk) lasta. 8v lisättiin siihen päälle. Ja kumpinkin poika leikkii kotonaan pihallakin ihan ilman valvontaa. Ehkä äitien olisi pitänyt sanoa että heidän poikansa tarvitsevat täällä jatkuvaa valvontaa, ja maksaa myös siitä eikä vain "siipeillä"?!
Mutta ei tapahtunut mitään muuta kuin se että sirkkeli on rikki!! Kun surkuttelette näitä ei katkenneita sormia ym. niin tehän voitte tulla sahaamaan ja kirvestä heiluttamaan että saadaan tupaan lämpöä ja päästään pesulle!!
Kumpikin äiti tiesi millaiseen ympäristöön lapsensa päästi, ja heillä ei ole mitään vastuuta?! just, just...
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii:Mutta ennen kuin selvität miksi on rikki niin älä syytä lapsia tai vahteja. Jos johtoon on tullut vikaa, niin siinä on alunperinkin ollut vikaa, ei 8v saa johtoa rikottua esim. kompastumalla siihen.
Äläkä hyvä ihminen laita välejä poikki omaan siskoosi siksi, että teidän sirkkeli ei toimi!!! Mikä tässä elämässä onkaan tärkeää...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No ei mun puolelta välit menny mut kai niitten, tai ainakin menee varmaan pitkä aika ennen kuin olla yhteydessä. Toinen näistä ystävistä on pikkusiskoni. Juttu menee suurinpiirtein näin (ja tämähän on MUN näkemys, he näkee varmasti asian toisin):
Siskoni ja ystäväni 8v. pojat oli meillä hoidossa, kun olin heidän kanssaan juhannusta viettämässä. Hoitajina toimi toinen pikkusiskoni (19v) ja mun esikoinen (14v). Pojat ovat välillä olleet pihalla myös kahdestaan. Asumme vanhalla maatilalla, eli mielenkiintoisia esineitä/ asioita riittää...
Mieheni lähti maanantai aamulla reissuhommiin ja oli sitä ennen meinannut sirkkelöidä meille lämmityspuita, no sirkkeli ei ollut toiminut!? Päätelmä; pojat ovat rikkoneet sen, viimeksi oli toiminut moitteettomasti. Minä vedin pellollisen herneitä palkoinen päivineen nenääni. Liiallista hermostusta edes auttoi muuta muukin (siskooni) liittyvä asia. Ystävälleni laitoin viestin et et pojat ovat rikkoneet sirkkelin ja siskolle sanoin kun pääsi sängystä ylös.
Tässä vaiheessa siskoni poika kertoi, että ystävän poika oli pyytänyt tytärtäni laittamaan sirkkelin päälle "että saa katkottua pari sormea". No tyttö vahvisti tämän ja sanoi ettei ollut laittanut sitä päälle. Tämä oli minun mielestä osoitus siitä että pojalla/ pojilla on ollut mielenkiintoa sirkkeliä kohtaan.
No viestiä lähetettin puolin ja toisin ystäväni kanssa. Siskoni ei puhunut minulle mitään.
Tilanne on nyt siinä pisteessä että heidän "kullanmurut" eivät ole tehneet mitään ja jos ovat niin JOKU on heitä neuvonut tai opastanut.
Ja mua ärsyttää eniten ystäväni ja siskoni suhtautuminen asiaan, minä olisin kaivannut anteeksi pyyntöä ja kysymystä voiko konetta korjata tmv.
Nuoremmalta siskolta kuulin et siskoni oli kotimatkalla sanonut ettei viitsinyt puhua mitään kun "minä oli hermona ja pahalla päällää". No hän varmaan olis HYPPINYT RIEMUSTA kun kuulisi et viettää viikon 1v6kk ilman lämmintä vettä!!
Mä en tiedä mitä tehdä...