Mä kehotan vielä harkitsemaan noita Brion double waveja. Meillä oli sellaset, ostettiin joskus rv 25+, kun edullisesti sai, mutta käytössä eivät osottautuneet kovin pitkäikäisiksi. Alussa varmasti ihan hyvät, kun noita kantokasseja käyttää, mutta muutaman kuukauden päästä kun lapset ei niihin enää mahdu, niin häiritsevät kovasti toisiaan kun noissa ei ole sitä väliseinää ollenkaan. Meillä ei esim. nukkuminen onnistunut enää ollenkaan niissä. Muutenkin rattaat tosi painavat ja tilaa vievät, jos pitää saada autoon mahtumaan ja koska edessä ei ole kääntyviä etupyöriä, niin saa olla koko ajan nostamassa sitä etuosaa, että pääsee rattaiden kanssa kääntymään. Tää oli mun mielestä ärsyttävää esim. kaupassa.
Joku aika sitten hankittiin Easywalker Duot, koska ajaa asiansa tilanteessa kuin tilanteessa. Pärjätään vaan yhdillä rattailla, koska ne on suhteellisen kevyet, että jaksaa yksinkin nostaa autoon, menee tosi pieneen tilaan, molemmilla omat "loossit", hitusen kapeammatkin kuin Briot ja tietty ihan loistavat kääntyvät etupyörät
On kyllä helpottanut mun arkea huomattavasti. Ainoa miinus on, ettei työntösuuntaa voi vaihtaa, mutta niin taitaa nykyään useimmissa malleissa olla.. Ja yhtälailla noihinkin saa kantokassit menemään alussa, ovat vaan huomattavasti käytännöllisemmät pidemmän päälle