Hei! Pakko oli tulla tällästä ketjua lukemaan. Itse kaiholla muistelen omaa odotuaikaa, oli se vaan niin ihanaa (vaikka niitä huonompia hetkiäkin oli)

Paljon onnea kaikille odottajille ja jo nyytit saaneille!!

Mun mielestä kaksosuus on niin kiehtovaa..
Olen 23v äippä lahdesta about vuosi sitten tuli kaksosraskaus ilmi ja oli aluksi hirveä shokki! Esikoinen oli vielä pieni, reilu 9kk ja ajattelin että miten mä selviän!?

Onhan mulla mies ja lähipiiri tukena mutta silti.
No nyt on sitte akkavalta talossa, esikoistyttö 1v9kk ja identtiset kaksostytöt 5kk <3 Kaikki on mennyt paremmin kuin hyvin.
Meidän tirpat syntyivät 4.1.2011 rv38+4. Synnytin alakautta koska kumpikin oli raivotarjonnassa ja vauvat voivat hyvin ja olivat hyvän kokoisia. Synnytys kesti ekasta supparista n.7h ja oli oikeesti paljon helpompi kuin esikoisen synnytys. A vauva 2850g ja 48cm ja b vauva 2975g ja 48.5cm. Ei yhtään repeämää tms ja olin täysissä voimissa heti synnytyksen jälkeen.. Olin koko raskauden ajan pelännyt synnytystä ja kaikka mahdollista että vauvat joutuu teholle ym. Mutta sainkin molemmat heti vierihoitoon ja imetys saatiin hyvin käyntiin. 3 päivän päästä päästiin kotiin harjottelemaan uutta arkea. Ja tähän asti se arki on sujunut mallikkaasti.

Tytöt ovat jo tomeria 8kilosia jötkäleitä joilla on kova halu eteenpäin. Toistaseks onnstuu vasta kääntyily, onneksi!

Isosiskokin hoitaa pieniä mallikkaasti ja on äitin apuna kaikessa mahdollisessa <3
Tulen vielä lukemaan tätä ketjua ja toivotan kaikille paljon tsemmppiä ja onnea tälläisestä ihanasta lahjasta! On niissä kyllä tuplatyö mutta niin on myös tuplaonni ja kaiken saa kahtena, hymyn, naurun, kiukut, hampaat ja ilon!!

On se kaiken sen odotuksen ja tuskan arvoista, hetkeäkään en antaisi pois.
Nemi- ja tytöt 2x5kk ja 1v9kk <3