Hei vaan kaikille ja onnittelut tuplaonnesta!
Ilmoittautuisin minäkin mukaan.
Olen 32v ja mieheni joitakin vuosia vanhempi. Vauva on ollut tervetullut 5/2009 lähtien ja 11/2009 ollaan oltu selvittelyissä kun mulla ei oikein mitään kiertoa ollut. Mulla todettiin PCOs ja julkisella aloitettiin hoidot 5/2010. Aluksi kokeiltiin Clomit ja tehtiin laparoskopia, ja kun Clomit ei auttaneet edes isoilla annoksilla ja muinanjohtimet oli ok aloitettiin "piikitykset" (Puregon ja Pregnyl) 8/2010. Vasta 12/2010 päästiin ekaan inssiin ja suureksi ihmeekseni ja onnekseni plussasin siitä!
Kävi viime viikolla varhaisultrassa ja pelästyin pahanpäiväisesti kun lääkäri jähmetty paikalleen katellessaan siihen monitoriin... Kysyin sitten että "Näkyykö siellä ihmisenpoikasta?"... ja se vastas että "Näkyy mutta..." Ja sitten mun mielestä minuuttien hiljaisuus. Sitten hän avasi sanaisen arkkunsa ja sanoi että alkioita on kolme (3!), mutta vain kaksi vastaa viikkoja ja vain kahdella on syke. No huh, huh!
On ollut viikonlopun ajan sulattelemista uutisissa
Parin viikon päästä olis taas ultra ja tiirattais sitä kolmatta, että onko se muuta kuin eväät, vai olisiko asukaskin... Onko kenellekään muulle tapahtunut vastaavaa?
Tuulensuoja + piiperoiset 7+3