Mulla nyt reilu kaksi viikkoa edellisestä (eli järjestyksessä toisesta) rautatiputuksesta ja väsymys kans palannut. Aina rautalisän jälkeen olen pirteä jonkin aikaa. Viime perjantaina oli polikäynti eivätkä edes tarkistaneet rautaa... Sf-mitta oli sama kuin edellisellä käynnillä, 36 cm (vko 30) eli ihan kiitettävän kokoinen masu jo löytyy. Pari kuukautta pitäisi kestää vielä mahan kasvattelua.
Olosuhteisiin nähden olen kyllä voinut hyvin, mitään ennakoivia merkkejä ei juurikaan ole, harjoitussupistuksiakin on alle 1 per päivä, joten lääkärikin meinasi että "niitä ei lasketa". Täälläkin villit ipanat, maha vaan poukkoilee kun lapset potkii. Kaipa se vaan näkyy paremmin kun niitä on kaksi.
Mulla oli muuten mahdottoman kovakourainen kätilö polilla, joka yritti käsin tunnustelemalla päältä päin tutkia vauvojen asentoa. No, se kouriminenhan ei kovin mukavalta tunnu eikä mun mielestä kyllä asennotkaan olleet ne, mitä hän tulkitsi (ainakaan omien liiketuntemusten mukaan). Mutta kukin tyylillään, kyllä se ultrassa kuitenkin oikein nähdään varmasti. Seuraava ultra parin viikon päästä.
Laureline + pojat 30+2