H
huoh
Vieras
esikoinen menee syksyllä eskariin(täyttää marraskuussa6v) ja kuopus nyt tuon 3½v enskuussa la. miten tekisin päivähoidon kanssa? otanko molemmat pois hoidosta vai vain kuopuksen vai mitä ihmettä mä teen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minä tekisin niin, että eskarilainen kävisi eskarissa ja nuorempi olisi kotona minun ja vauvan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:Minä tekisin niin, että eskarilainen kävisi eskarissa ja nuorempi olisi kotona minun ja vauvan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:täälä ei ole mitään kerhoja. asumme maalla missä ei ole kun tuo päiväkoti ainut toiminta lapsille.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Mä myös kummastelen tätä kotihoitohysteriaa. Meillä ainakin vanhemmat lapset olisi repineet peliverkkarinsa, jos olisin ottanut ne pois kavereiden luota kotiin elämään vauva-arkea. Hyshys nyt vauva nukkuu (ja äiti).
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Älä ota pois päikkäristä isompaa nyt, me otettiin samassa tilanteessa ja ei saatu eskaripaikkaa sieltä, vaan joutui koulun eskariin kun mä olin pienemmän kaa kotona, vaikka päikkäristä _LUVATTIIN_ et saa jatkaa syksyllä siellä sit eskarissa. Siinä sit meni tutut kaverit ja muut.
Eli täällä eskariin päiväkotiin pääsikin vain ne joilla oli myös iltapäivähoidon tarve.
Mä kans laittaisin esikoisen sit syksyllä eskariin ja jos ei ole kerhoja niin kai se nuorempikin vois olla siellä päikkärissä muutaman kerran viikkoon jos luulet et kaipaa leikkikavereita ja niitä ei muuten olisi. Mut en ainakaan täysiä päiviä pitäisi kumpaakaan siellä päikkärissä.