J
jojotar
Vieras
On tullut vastaan vähän outo ongelma..mihin en ole osannut varautua.
Olen ollut jonkin verran ylipainoinen murrosiästä alkaen, kun olen tutustunut mieheeni, en todellakan ollut mikää laiheliini.
Vuosien kulessa painoa on ollut joskus enemmän joskus vähän vähemmän.
N.vuosi sitten panin elämäni remonttiin, aloin elää ns.terveellisesti.
Sehän onkin kohentanut ulkonäköäni aikalailla, melkein itsekin huomaan, paitsi että tunnettua on että ylipainoinen vielä hoikkanakin tuntee alitajuisesti olevansa lihava.
Itse asiaan.
Minulla on mieheni kanssa pitkä taival takana(toivon että edessäkin)
hän ei ole ollut milloinkaan mikään kehujatyyppi, eikä niin kovin huomioiva, ainakaan siinä mitassa mitä useimmat naiset ainakin avioliiton alussa toivoisivat..
Tietysti olen tottunut.
Mutta nyt, kun saan muualta kohteliaisuuksia ja huomionosoituksia, eikä hän vieläkään reagoi sen kummemmin, olenkin alkanut miettiä että pitäisikö näin vanhemmilla päivillä ottaa "ilo irti"?
En ajattele lähteä pettämään, mutta hauskaa haluaisin pitää.
Saattaisi olla vaihteeksi kivaa ja virkistävääkin?
Olen ollut jonkin verran ylipainoinen murrosiästä alkaen, kun olen tutustunut mieheeni, en todellakan ollut mikää laiheliini.
Vuosien kulessa painoa on ollut joskus enemmän joskus vähän vähemmän.
N.vuosi sitten panin elämäni remonttiin, aloin elää ns.terveellisesti.
Sehän onkin kohentanut ulkonäköäni aikalailla, melkein itsekin huomaan, paitsi että tunnettua on että ylipainoinen vielä hoikkanakin tuntee alitajuisesti olevansa lihava.
Itse asiaan.
Minulla on mieheni kanssa pitkä taival takana(toivon että edessäkin)
hän ei ole ollut milloinkaan mikään kehujatyyppi, eikä niin kovin huomioiva, ainakaan siinä mitassa mitä useimmat naiset ainakin avioliiton alussa toivoisivat..
Tietysti olen tottunut.
Mutta nyt, kun saan muualta kohteliaisuuksia ja huomionosoituksia, eikä hän vieläkään reagoi sen kummemmin, olenkin alkanut miettiä että pitäisikö näin vanhemmilla päivillä ottaa "ilo irti"?
En ajattele lähteä pettämään, mutta hauskaa haluaisin pitää.
Saattaisi olla vaihteeksi kivaa ja virkistävääkin?