[QUOTE="juuei";30494395]Kivoissa huuruissa sitten elelette. En usko silti, koska kaikki hiukankin huokoisemmat pinnat haisevat kauan kloritepesusta saatika jos raa'alla hinkkaisi. Raaka tuhoaa pintoja todellakin. Huonoa provoa.[/QUOTE]
Männynraikas haisee aikansa, mutta Nord Cleanin Klor ei ainakaan ollenkaan, sitä en tiedä kuinka tehokasta tuo Klor sitten on taasen. Ja ei se männynraikaskaan jos sen pyyhkäsee pois, puoli tuntia max jos pikaseen tuulettaa. Ei ole muutkaan huomannut mitään hajuja meillä kun tuon viestin jälkeen asiasta kysyinkin vielä parilta ihmiseltä. Tuollaiset perus keittiötasot olen ainakin aina hinkannut pelkästään sillä ja vuokralla asuessa myös muovimatot, vuoroin etikalla ja vuoroin kloriitilla. Etikka jääkin haisemaan ja on ihan kauheaa tavaraa, mutta ei kyllä kloriitti. Kloriitti on meillä ihan ehdoton kun on paljon lemmikkejä ja keittiössäkin käytetään todella paljon ruoka-aineita jotka pinttyvät joka paikkaan ja meillä on valkoiset tasot ja kaakelit.. Neljässä kodissa olen nyt siivonnut näin ja mikään ei ole mennyt miksikään kun mihinkään herkempään paikkaan ei laita. Ei noilla laimeammilla seoksilla tai muilla aineilla edes saa tarpeeksi puhdasta minun makuuni.