Uusi täällä, raskaudesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hölmöläinen

Vieras
Minulla on mennyt raskaus kesken elokuun alulla-07, rv18+3. Nyt yritetään uutta, viimeiset kuukautiset päättyi kolmisen viikkoa sitten. Nyt on omituinen olo, niinkuin olisi raskausoireita: huimausta, pahoinvointia, ensin meni maha sekaisin, nyt ei toimi ollenkaan(en ole mahataudissa:)). Rinnat on kipeät, maitoa alkoi taas tulla. Onko mahdollista, että raskausoireet alkaa näin pian kuukautisten jälkeen. Edellisestä raskaudesta oksensin ensimmäisen kerran rv5+1 ja sitä jatkui ihan loppuun asti.
Kenelläkään kokemusta? Ihan sen vuoksi täällä kyselen, koska sanotaa, että testin voi tehdä vasta ekana päivänä, kun kuukautisten olisi pitänyt alkaa.

Suurensuuret pahoittelut vauvasi menetyksestä! *halitus*
En itse kysymykseesi osaa vastata, mutta eihän sinua kukaan estä tekemästä testiä, mutta tietysti olisi paree että odottaisit vielä sen viikon.
Meitä, keskenmenon kokeneita löydät Kermit-ketjusta, jos haluat tulla sinne jutustelemaan. Plussaonnea!!!!!!!!!

Kiitos Papu kivasta viestistä.
En mä taida oikein päästä täällä juoneen mukaan, kun tuntuu olevan niin paljon vaan vanhoja kävijöitä.
Onkohan täällä muilla tällaisia kokemuksia, kun minulla yllä?

Nyt tuntuu alavatsassa kova "pallo" ja kainaloissa on imusolmukkeet turvonneet ja arat, samanlailla, kuin ekassa raskaudessa. Testi näytti miinusta viikonloppuna.

Pahoittelut myös menetyksestänne!

Mulla alkoi raskausoireet esikoisesta heti, kun oli hedelmöitys tapahtunut. Oli oireita vaikka muille ja kesti monta viikkoa ennen kuin edes tajusin tehdä testin(menkat todella epäsäännölliset)

Yleensä raskaustesti näyttää vasta plussaa, kun menkat olis pitänyt alkaa eli rv4, mutta joillakin se näkyy vasta rv5-6.

Toivottavasti plussaat=)

Niin en tiedä, kun tuli jo aiemmin sellainen ihan "varma" olo raskaudesta, vaikka en tapahtuneiden jälkeen olekaan kovin positiivisesti asennoitunut. Ja tuntuu, että vatsassa "kuplii" omituisesti. Olisiko mitään raskaustestiä, joka näyttäisi tuloksen jo erittäin varhaisessa vaiheessa?

Mietin vaan, voiko esim. tuo maidon tulo johtua siitä, että olisivat hormoonit veilä sekaisin edellisestä? Sain nimittäin estolääkityksen maidontuotantoon, mutta silti sitä alkoi tulemaan ja tuli noin kuukauden reippaasti, sitten loppui ja nyt tulee taas.

Yhteistyössä