Erilaiset raskaudet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hormoonihirviö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hormoonihirviö?

Vieras
Kysyisin useammin odottaneilta raskauden alusta.
Mulla eka raskaudesta oksensin ekan kerran n. rv 5, kuitenkin eka kotitesti näytti plussaa vasta rv 8. Eli menkat oli pois, tiputteli kuitenkin pikkasen, ajattelin, et on laihtumisesta johtuen hormoonit sekaisin, kun ei testi mitään näyttänyt(viimesen negan kotitestin aikaan olin siis n. rv 7). Sit oksentelu vaan jatkui ja vasta lääkärissä todettiin raskaus, jonka jälkeen tein epäuskosena testin vielä kotona, tällä kertaa positiivisen.

Nyt kuukautisten olisi pitänyt alkaa 18.12, vaan ei näy, ei kuulu. Mitään oireita ei ole, testi näytti negaa.

Eli siis...(Osasinkohan nyt esittää asiani mahdollisimman epäselvästi, hih.)

Toivoisin kokemuksia useamman kerran odottaneilta, miten raskaudet on poikenneet toisistaan, onko oireiden alkamisajassa ollut eroja, koska raskaus on näkynyt testissä, jne.

Itse ajattelin odotella loppiaisen yli ja mennä sitten lääkäriin, jos menkkoja ei kuulu vieläkään.

Kaikki raskaudet ovat erilaisei, jopa samalla ihmisellä voi olla olla täysin pahoinvoimaton ja aivan järkky raskaus. Itse en saanut esikoistani testiin viivalle kuin vasta labrassa, tosin pissasta onnistui, mutta toisilla onnistuu vain veritestistä. Esikoisen raskaudessa olin kuin "normaalisti", ei pahoinvointia eikä väsymystä. Nyt tämän toiseni sain testiin jo päivä siitä kuin kuukauitset olisi pitänyt alkaa. Ja pahaa oloa on! ja kaikki ne oireet mitä ikinä vois kuvitella.

Tsemppiä matkaan ja jos olet onneksesi raskaana ilman pahoinvointia niin nauti siitä täysin!

Yhteistyössä