uusi suhde ja suihinotto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Mies on kiva ja mukava :) Sanoo käyttäneensä aina kumia. Haluaisin ottaa häneltä suihin ilman kumia koska ollaan oltu jo niin kauan yhdessä, mutta onko liian riskaapelia? :/ Kerran otin jonkun minuutin ajan, mutta ei ehtiny laukeamaan kun vissiin siemennesteestä yleensä tarttuu varmimmin..

No minä en ole harrastanut koskaan suojaamatonta seksiä ennen kuin on sp-testit otettu, eli mikset ap ilmoita miehelle, että sitten voidaan unohtaa kortsut kun olette molemmat käyneet testeissä? Näin minä olen aina sopinut, kun on ollut pidemmistä suhteista kyse ja on ollut ihan ok miehelle.

Herpes ja HPV-virukset sekä tippuri tarttuvat limakalvokontaktissa. Jos olet suudellut miestä voit myös ottaa suihin koska peniksessä ja suussa on aina samat taudit.

[QUOTE="vieras";27621903]Herpes ja HPV-virukset sekä tippuri tarttuvat limakalvokontaktissa. Jos olet suudellut miestä voit myös ottaa suihin koska peniksessä ja suussa on aina samat taudit.[/QUOTE]

Höpön höpön. HIV ei tartu suudellessa, suuseksissä kylläkin. Niin ja huuliherpes voi tarttua alapäähän.

No kiva... en usko että suostuu mihinkään testeihin menemään, loukkaantuu vaan..

Onko oikeesti kaikki ottanut suihin vaan kondomin kanssa? Tuntuu että nuorempana ainakin kaverit oli sillee että ei ikinä

No kiva... en usko että suostuu mihinkään testeihin menemään, loukkaantuu vaan..

Onko oikeesti kaikki ottanut suihin vaan kondomin kanssa? Tuntuu että nuorempana ainakin kaverit oli sillee että ei ikinä

Minkälainen mies on kyseessä, jos ei suostu testeihin? Ihan oudolta kuulostaa tänä päivänä. Miten jos suhteenne etenee, etkö koskaan halua kokeilla yhdyntää ilman kortsua? Aiotko silloinkin sitten vaan antaa mennä? Tiesitkö, että myös "kivoilla" miehillä voi olla HIV?

Ja oma terveys on ainakin mulle niin tärkeä, etten lähtis sen kanssa pelleilemään. Eli kortsu on todellakin pysynyt mukana niin kauan, että sp-testit on tehty ja tauteja ei ole varmuudella olemassa.

Kyl mä nuorempana olen harrastanut suuseksiä ilman suojaa ja viimeksi puoli vuotta sitten seksiä ilman suojaa miehen kanssa, johon olin/olen ihastunut- mutta tästä viisastuneena en tosiaan harrastaisi enää seksiä/suuseksiä ilman suojaa ennen kuin mies on käynyt testeissä.

[QUOTE="vieras";27621859]No minä en ole harrastanut koskaan suojaamatonta seksiä ennen kuin on sp-testit otettu, eli mikset ap ilmoita miehelle, että sitten voidaan unohtaa kortsut kun olette molemmat käyneet testeissä? [/QUOTE]

No ne testit kertovat vain siitä, onko kumppanilla klamydia tai tippuri. Pyydettäessä testataan hiv. Sukupuolitautitestien ulkopuolelle jää kymmeniä sukupuoliteitse tarttuvia tauteja / mikrobeja, ihan vain mainitakseni erilaiset hepatiitit, erilaiset hpv-virukset (kondyloomat), herpes, kuppa, trikomonas jne jne.

Eikä niitä testeissä testata, vaikka pyytäisit "kaikki testit". Sulta testataan vaan se perussetti, joka yleisesti on klamydia ja tippuri. Ja pyytämällä hiv, eivät yleensä hiviä testaa, jos ei erikseen pyydä. Joten et sinäkään osaa sanoa, onko sulla elimistössä piilevänä ja/tai vähän oireilevana esim. herpes tai kondyloomia aiheuttava virus.

Yhteistyössä