Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:lautapelin 7+7 on trivial pursuit. Joku oli kysyny...
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:mikäs tulee jaavasta alaspäin 17 kirj. ja javasta ylöspäin 5kirj.? Ohjelmointi-ruutu!
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:mikäs tulee jaavasta alaspäin 17 kirj. ja javasta ylöspäin 5kirj.? Ohjelmointi-ruutu!
alaspäin en tiiä, mutta se 5 kirjainta ylöspäin on se juoma, mitä sen javan kehittäjät joi.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:salapoliisi-ruutuun tarvisin vielä siitä salapoliisista lähtevät 6, 8, 9 ja 13-kirjaimiset. Onko kellään vinkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:salapoliisi-ruutuun tarvisin vielä siitä salapoliisista lähtevät 6, 8, 9 ja 13-kirjaimiset. Onko kellään vinkkiä?
mihkäs suuntaan lähtee? mulla on joitakin..
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:salapoliisi-ruutuun tarvisin vielä siitä salapoliisista lähtevät 6, 8, 9 ja 13-kirjaimiset. Onko kellään vinkkiä?
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja Taa:salapoliisi-ruutuun tarvisin vielä siitä salapoliisista lähtevät 6, 8, 9 ja 13-kirjaimiset. Onko kellään vinkkiä?
13 -> salaperäisyys
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:13 -> salaperäisyys
ja sit siihen yhdistyy samantapainen sana
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:13 -> salaperäisyys
ja sit siihen yhdistyy samantapainen sana
kiitos.
onko sulla siitä piipusta se 4-kirjaiminen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mihin toi salaperäisyys tulee? siis ennen sitä oleva sana. ei mulla ole ton pituista auki.
Mulla on sanoja vasta 123
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:Onko sulla Taa se piipusta 10 kirjainta?
Alkuperäinen kirjoittaja kyy:tai poliisista 5 kirjainta?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja kyy:tai poliisista 5 kirjainta?
lapset leikkii poliisia ja .....
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mutta siitä tuo 5+3+6 ei oo mulle auennu...