Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Rahat tai Henki!Alkuperäinen kirjoittaja Taa:mutta siitä tuo 5+3+6 ei oo mulle auennu...
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Vaihdetaan ruutua: pelistä 9, 9, 10 ja 7 kirj.?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:Vaihdetaan ruutua: pelistä 9, 9, 10 ja 7 kirj.?
lautapelikö sulta puuttuu? mulla puuttuu 9, 10 ja 7 kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:vai se kun räpsytellään baarissa miesten kanssa ripsiä?![]()
(loistavia vinkkejä mulla :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:nyt puuttuu merirosvosta 11 kirj. ja rikospoliisista 8 kirj.
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:nyt puuttuu merirosvosta 11 kirj. ja rikospoliisista 8 kirj.
samat puuttuu. Oliko sulla siellä peli-ruudussa kuinka täyttä? mulla puuttuu paljon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa taa olla noi sun vinkit liian helppoja kun ei mulle aukea. mikä se on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Taitaa taa olla noi sun vinkit liian helppoja kun ei mulle aukea. mikä se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:täällä alkoi lyyti kirjoittaa kun yhdistin pelit musiikkiin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä ne 8 ja 6 kirjaimiset on?
Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Alkuperäinen kirjoittaja Kyy:täällä alkoi lyyti kirjoittaa kun yhdistin pelit musiikkiin![]()
kuinkas se onnistui?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä ne 8 ja 6 kirjaimiset on?
Nää on salapoliisi ruudussa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitkä ne 8 ja 6 kirjaimiset on?
Nää on salapoliisi ruudussa.
TietokoneanimaatioAlkuperäinen kirjoittaja Kyy:mikäs tuo tietokonepeli 18 kirj. on?
Alkuperäinen kirjoittaja sopuli:TietokoneanimaatioAlkuperäinen kirjoittaja Kyy:mikäs tuo tietokonepeli 18 kirj. on?