vieras
Tähän tarttis apua? Ja myös se vekarasta lähtevä 3 kirjainta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se mikki hiiri 6/8-sana..?
Tähän tarttis apua? Ja myös se vekarasta lähtevä 3 kirjainta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta se mikki hiiri 6/8-sana..?
Aika heikosti. Mulla on siinä ruudussa 6 sanaa.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:äh, onko joku keksinyt tv-ohjelmiin mitään?
Mulla 3. Ja ne tulee ankkalinna ruudusta alaspäin.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Aika heikosti. Mulla on siinä ruudussa 6 sanaa.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:äh, onko joku keksinyt tv-ohjelmiin mitään?
En tiedä kumpaakaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Auttakaa nyt, kun kuitenkin ootte jo noin pitkällä ja mä jumitan noiden kahden sanan takia.
No, miten sä sitten oot saanu tommosia tv-ohjelmajuttuja näkyviin?Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:En tiedä kumpaakaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Auttakaa nyt, kun kuitenkin ootte jo noin pitkällä ja mä jumitan noiden kahden sanan takia.
ruudussa ei tarvi olla kaikki sanat saadakseen seuraavaa ruutua auki. Siellä oikeassa yläkulmassa näkyy se ruudukko. Ne ruudut, missä on joku numero, on auki. Klikkaile sieltä uutta.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No, miten sä sitten oot saanu tommosia tv-ohjelmajuttuja näkyviin?
Ankkalinna ruudussa mikki hiiri -> hiiri -> jyrsijä ja sitten aukeaa tv-ohjelmatAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No, miten sä sitten oot saanu tommosia tv-ohjelmajuttuja näkyviin?Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:En tiedä kumpaakaanAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Auttakaa nyt, kun kuitenkin ootte jo noin pitkällä ja mä jumitan noiden kahden sanan takia.
Eräs lapsille suunnattu ohjelma. Tampereella on sen niminen puistokinAlkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mulla 3. Ja ne tulee ankkalinna ruudusta alaspäin.
Ei olisi antaa vinkkejä?
Ankkalinna ei liity tv-ohjelma ruutuun enää mitenkään. Kuten ankkalinna ruudussakaan kaikki sanat ei välttämättä liity mitenkään ankkalinnaan jos johtuvat jonkun toisen sanan kautta (kuten tuo hiiri -> jyrsijä, jyrsijä ei sinällään liity enää mitenkään ankkalinnaan vaan siihen hiireen. Seuraava sana liittyykin sitten siihen jyrsijään eikä välttämättä milläänlailla hiireen).Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:mä en oikein tajuu ja silti pitää yrittää tehdä :/
tuohon tv-ohjelmat, tuleeko siihen mitä ohjelmia tahansa vai jotenkin ankkalinnaan liittyviä? En oo oikein vielä tajunnut tämän jujua
Ootko ikinä koulussa tai muualla tehny miellekarttaa (mind map)? Tämä on sellainen.Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:mä en oikein tajuu ja silti pitää yrittää tehdä :/
tuohon tv-ohjelmat, tuleeko siihen mitä ohjelmia tahansa vai jotenkin ankkalinnaan liittyviä? En oo oikein vielä tajunnut tämän jujua
Ei sytytä toi.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Onkos tv-ohjelmiin saatu sinne vasempaan alakulmaan se 9+5?
Joo, minäkin. Eli siinä ruudussa on mulla 8 sanaa..Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Mutta sen 13 ankkalinna ruutuun päin menevän keksin.
Noh. Mulla on muutama enemmän.. 14 kaikkiaan.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ok. Entäpä sarjamurhaaja, siellä ei oo kun bundy ja murha
Mulla 5 kaikenkaikkiaan.Alkuperäinen kirjoittaja Taa:Noh. Mulla on muutama enemmän.. 14 kaikkiaan.Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Ok. Entäpä sarjamurhaaja, siellä ei oo kun bundy ja murha