UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

• Viestiketjun aloittaja jantsku
  • Ensimmäinen viesti
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No, miten sä sitten oot saanu tommosia tv-ohjelmajuttuja näkyviin?
ruudussa ei tarvi olla kaikki sanat saadakseen seuraavaa ruutua auki. Siellä oikeassa yläkulmassa näkyy se ruudukko. Ne ruudut, missä on joku numero, on auki. Klikkaile sieltä uutta.

Taa
Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:
Mulla 3. Ja ne tulee ankkalinna ruudusta alaspäin.
Ei olisi antaa vinkkejä?
Eräs lapsille suunnattu ohjelma. Tampereella on sen niminen puistokin :D

Mulla on siitä ankkalinna-ruudusta alaspäin vaan 2. Oisko sulla vinkkiä siihen yhteen?

tyhmä
mä en oikein tajuu ja silti pitää yrittää tehdä :/
tuohon tv-ohjelmat, tuleeko siihen mitä ohjelmia tahansa vai jotenkin ankkalinnaan liittyviä? En oo oikein vielä tajunnut tämän jujua

Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
tuohon tv-ohjelmat, tuleeko siihen mitä ohjelmia tahansa vai jotenkin ankkalinnaan liittyviä? En oo oikein vielä tajunnut tämän jujua
Ankkalinna ei liity tv-ohjelma ruutuun enää mitenkään. Kuten ankkalinna ruudussakaan kaikki sanat ei välttämättä liity mitenkään ankkalinnaan jos johtuvat jonkun toisen sanan kautta (kuten tuo hiiri -> jyrsijä, jyrsijä ei sinällään liity enää mitenkään ankkalinnaan vaan siihen hiireen. Seuraava sana liittyykin sitten siihen jyrsijään eikä välttämättä milläänlailla hiireen).

• Tykkää
Reactions: tsirp
Taa
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
Ootko ikinä koulussa tai muualla tehny miellekarttaa (mind map)? Tämä on sellainen.

Viivat yhdistää sanat. Eli vaikka kaksi sanaa on vierekkäin, ei ne välttämättä liity toisiinsa ellei niiden välissä ole viivaa.
Tv-ohjelmiin ei tule välttämättä vain tv-ohjelmia.

Vaikee selittää.
Pysyttele mukana niin kyllä sullekin rupee aukeamaan. :)

Yhteistyössä