En ole saanut, en myöskään sitä 3+6. Skotlannissa mulla on kuusi sanaa, samoin siinä sarjamurhaajassa. Tv-ohjelmissa vain kolme!!Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:ootko saanu tuon mikki hiirestä 6+8? voitko auttaa
No niinpäs olikin. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:3+6 on eräs mikin kavereista
kukin taaplaa tyylilläänAlkuperäinen kirjoittaja xyz:Mä en lue vielä tätä ketjua! EN! Täällä katoaa löytämisen ja itse keksimisen riemu.
Onko sulla siitä vekarasta lähtevä sana, kolme kirjainta?Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No niinpäs olikin. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:3+6 on eräs mikin kavereista
valitanAlkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Onko sulla siitä vekarasta lähtevä sana, kolme kirjainta?Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:No niinpäs olikin. Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:3+6 on eräs mikin kavereista
poliisiyk....Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulle ei vieläkään aukee toi karhuryhmä->
oon koittanu erikoisjoukkue, poliisiosasto jne mut ei :headwall:
oikeilla jäljillä, numeroon liittyväAlkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:Mulle ei vieläkään aukee toi karhuryhmä->
oon koittanu erikoisjoukkue, poliisiosasto jne mut ei :headwall:
Mihin kohtaan tarvit apua?Alkuperäinen kirjoittaja jantsku:6 auki ja apuja kaipais
Ja mä en keksi tuon jälkeen vastausta! |O 8+8Alkuperäinen kirjoittaja Taa:se on yksi elokuvaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikä tulee sitten tuohon akun yläpuolelle?