UUSI RELAATIO ILMESTYNYT

• Viestiketjun aloittaja jantsku
  • Ensimmäinen viesti
Jang
Alkuperäinen kirjoittaja saga:
Alkuperäinen kirjoittaja Jang:
Onks toi solisti auennut kenellekään tai se 12+10 siitä kahden kaupungin ja sen maksun väliltä?
Laita kaikki kolme googleen, niin mulle aukes :D
Anna jotain lisävihjettä.. Tajusin kyllä, että noissa paikoissa sitä ei peritä, mutta en saa sitä mihinkään järkevään muotoon. Vai onko ees kyse siitä?
Liittyy siihen. Eka sana on se koirasta lähtevä taivutettuna, toka sana on semmoinen " I give up!" -tyyppinen.

hips
Mikä tuosta kolmeosaisnimisestä sarjamurhaajasta lähtee ylöspäin? En halua yhtään enää kahlata Wikipediaa kun joutuu lukemaan niin kuvottavan sairaita juttuja. Olen herkkis. Ja siitä sitten se 6+7 eteenpäin. Samoin siitä poliisihenkilöstä alaspäin lähtevät kaksi sanaa on keksimättä. Ja vielä puuttuu se 7-kirjaiminen yksi sana koilliseen päin.

Taa
Alkuperäinen kirjoittaja hips:
Mikä tuosta kolmeosaisnimisestä sarjamurhaajasta lähtee ylöspäin? En halua yhtään enää kahlata Wikipediaa kun joutuu lukemaan niin kuvottavan sairaita juttuja. Olen herkkis. Ja siitä sitten se 6+7 eteenpäin. Samoin siitä poliisihenkilöstä alaspäin lähtevät kaksi sanaa on keksimättä. Ja vielä puuttuu se 7-kirjaiminen yksi sana koilliseen päin.
se nimi on sama nimi ilman sukunimeä.
6+7 on albumi, missä sen niminen biisi.

meini
Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Apuja!
Christopher Lee 7
Henry Lee 6 & 7
Indiana Jones 7

:(
yks tuon äijän rooleista
tämän nimisellä levyllä on laulu tost henry leestä
mikä se on se jones, semmonen rohkea hyvä tyyppi
hiton hyvi selitetty :LOL:
Murder Company on ainut levy minkä mä löysin eikä se hyväksy sitä

Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Apuja!
Christopher Lee 7
Henry Lee 6 & 7
Indiana Jones 7

:(
yks tuon äijän rooleista
tämän nimisellä levyllä on laulu tost henry leestä
mikä se on se jones, semmonen rohkea hyvä tyyppi
hiton hyvi selitetty :LOL:
kiitos :D Indiana Jones oli ainoa mikä ei auennut mulle vieläkään :LOL:

saga
Alkuperäinen kirjoittaja hips:
Nyt se Christopher Lee:n ysi mulle, jooko? :D
Se on sellainen suomalainen juttu jonka alkamisesta tuli juuri kuluneeksi 70 vuotta. =)

Nonii! Kiitos. Luinhan mä tästä, mutten tajunnut kokeilla. Neuvoisko joku tolloa vielä sitä sotaa ja tappajaa ja sarjamurhaajaa yhdistävästä tekijästä?

:D

saga
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
No nyt aukes Seinfieldistäkin lisää. Toinen 6 puuttuu vielä, samoin se kolmas -> 13
onks sul sitä komediennea? Siis, että mikä se 6+8 on.. Mä oon lukenut ties mitä listoja, mutta ei vaan löydy. Nimeä oon yrittänyt.

Puuttuuko sulla se kuutonen joka lähtee siitä seinfeldista vai joku muu?

Jang
Alkuperäinen kirjoittaja jang:
No nyt aukes Seinfieldistäkin lisää. Toinen 6 puuttuu vielä, samoin se kolmas -> 13
onks sul sitä komediennea? Siis, että mikä se 6+8 on.. Mä oon lukenut ties mitä listoja, mutta ei vaan löydy. Nimeä oon yrittänyt.

Puuttuuko sulla se kuutonen joka lähtee siitä seinfeldista vai joku muu?
Kuutonen Seinfieldistä joo, mikä yhdistyy siihen toiseen sarjaan.
Ja koomikkoa tai komedienneä en ole vieläkään hoksannut, listoja on myös käyty läpi :D

Yhteistyössä