meini
viikinkiruudussa mikä on vasemmalla alakulman lähellä 10-kirjaiminen? vinkkiä? ja vinkkiä myös siihen 4-kirjaimiseen viikingistä suoraan oikealle lähtevään? pliis
Mmm... ei tainnut löytyä Wikipediasta..?Alkuperäinen kirjoittaja Jang:4 + 8 on siis nimi, joka löytyy siitä piirroselokuvasta, ihan oikea henkilö.
Joo kiitti. Toi mursunaama sekottiAlkuperäinen kirjoittaja hips:Se on amerikkalainen tv-tohtori joka auttaa katsojia ongelmissa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei tajua tuota xx prkl! nakkaan kohta koneen mäkeen.
Tän jälkeen tulee 7 ja sen jälkeen 4johon tarttisin vihjettä..Alkuperäinen kirjoittaja Taa:se alapuolella oleva 6 on yksi euroopan maan pääkaupunkiAlkuperäinen kirjoittaja Jang:Pistäs vinkkiä siihen 6+4? Tai sen alapuolella oleva 6?Alkuperäinen kirjoittaja saga:Kiitti pontso! Nyt on pääkaupunki täynnä
Siiis... puhutaanhan me nyt siitä showpainista lähtevästä? Joka johtaa siihen Looney Tunes piirroselokuvaan?Alkuperäinen kirjoittaja hips:Mmm... ei tainnut löytyä Wikipediasta..?Alkuperäinen kirjoittaja Jang:4 + 8 on siis nimi, joka löytyy siitä piirroselokuvasta, ihan oikea henkilö.
No nyt! Mä luulin että se oli joku omana itsenään esiintyvä mutta ei se ollutkaan niin.Alkuperäinen kirjoittaja Jang:Siiis... puhutaanhan me nyt siitä showpainista lähtevästä? Joka johtaa siihen Looney Tunes piirroselokuvaan?
Koska se nimi ainakin löytyy siis ihan Wikipediasta sen leffan sivulta.
Albumi on murhaajaballadit ja se murhaaja on nimikirjaimiltaan J. D. Mutta annatko siitä keskeltä sarjamurhaajapoliisista lähtevät vinkit ja sitten toi 7-kirjaiminen yksi sana mikä lähtee yläoikealle...Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Eikä mulle aukea sieltä sarjamurhaajasta ne pari juttua millään!!
Vihjeenä oli albumin nimeä ja toisessa vain että on sarjamurhaana (7+6 )
Eräs musiikkialbumi, noin niin kuin murhaajaballadit.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mikä tuo murha 6+7 on?
Alkuperäinen kirjoittaja hips:Albumi on murhaajaballadit ja se murhaaja on nimikirjaimiltaan J. D. Mutta annatko siitä keskeltä sarjamurhaajapoliisista lähtevät vinkit ja sitten toi sana 7-kirjaiminen yksi sana mikä lähtee yläoikealle...Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Eikä mulle aukea sieltä sarjamurhaajasta ne pari juttua millään!!
Vihjeenä oli albumin nimeä ja toisessa vain että on sarjamurhaana (7+6 )
Eikun siitä Dexteristä lähtevä. Mä en katso lainkaan telkkaria niin on täysin hakuammuntaa kaikki tv-viihteeseen liittyvät jutut.Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:poliisista lähtevät vinkit :
Alku on suoraan edellisestä. Loppu ei ole monikko
Tai oikeamminkinAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:7-kirjaiminen yksi sana:
Murhaaja aiheuttaa tämän.
Niin siitä!!Alkuperäinen kirjoittaja hips:Eikun siitä Dexteristä lähtevä. Mä en katso lainkaan telkkaria niin on täysin hakuammuntaa kaikki tv-viihteeseen liittyvät jutut.Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:poliisista lähtevät vinkit :
Alku on suoraan edellisestä. Loppu ei ole monikko
Tai oikeamminkinAlkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:7-kirjaiminen yksi sana:
Murhaaja aiheuttaa tämän.
Se mitä ensi kuussa pidetään, tai pitäisi pitää, tai voisi pitää.Alkuperäinen kirjoittaja pelottava pontso:Alkoholi:
alkoholista vasemmalle ...7...8
RiimukevetAlkuperäinen kirjoittaja meini:mikä yhdistää ruotsin ja riimun?
ja se alareunan vasemalla 10-kirjaiminen puuttuu myös viikinkiruudusta
siis kivetAlkuperäinen kirjoittaja tunari:RiimukevetAlkuperäinen kirjoittaja meini:mikä yhdistää ruotsin ja riimun?
ja se alareunan vasemalla 10-kirjaiminen puuttuu myös viikinkiruudusta