Uusi pino2.Esikoista yrittäviä

mähän ihan innostuin siitä greippimehun juomisesta, vaikka siitä ei ollutkaan tällä kertaa niin paljon eroa normaaliin kiertoon, että join puoli purkkia päivässä :D rupes kyllä tökkimään sitten siihen oviksen aikaan ja pahasti.
nyt taas tekis mieli :)

bisolvonissa on kuulemma muuten sama efekti jo ei tykkää greippimehua litkiä.
 
kyl se hyvää on mun mielest tai et siihe o tottunu et ennee ei tee pahaa niinko alus ko alotti juoda sitä. Mut jotenki meinaa unohtuu välil :p

ja hei kuis kauan piti antaa pissan olla rakos jos tekkee vain ovistestin? onko mittää väliä??
 
Samat pirun PMS- oireet ollu jo pari päivää, jotka alkaa aina ennen menkkoja.. Turvotusta varsinkin rinnoissa, jotka myös herkät.. ym. Mutta te, joilla tietoa, jääkö PMS oireet pois jos raskautuu vai tuleeko ne samalla tavalla? Nehän kertoo siitä, että ainakin ovulaatio on tapahtunut, jonkin lähteen mukaan, eli ei sinänsä huono asia, mutta mites jos raskautuu?? Vai voiko ne raskausoireet olla ihan samanlaiset? Johtuuko ne jo sitten raskaushormoonista? Eli jos oireita on, tulis näkyä testissä jo vai? Olen 99% varma et mulla tavan PMS ja täti kurvaa su- ma, mut toivoa on pidettävä yllä viimeiseen asti!
 
Mie taidan täällä taas kuvitella nää mun oireet ihan muuksi kun mitä ne on.
Yleensä rinnat ollut tosi kipeet jo yli viikon ennen tädin tuloa- nyt ei ole minkäänlaista kipua ollut?! Sit mua palelee ihan mahottomasti koko ajan, yölläkin saa nukkua sukat jalassa ja pitkähihaiset vaatteet päällä (yleensä inhoan pitää sukkia öisin) Jostain muistan lukeneeni että palelu voi olla yksi raskausoire?!! Tiedä sitten.

Musta kyl tuntuu että iso pettymys on taas tiedossa, kun täti kurvaa sunnuntaina tai maanantaina paikalle :ashamed:
 
Kaikille pudonneille :hug: !!!

).:) Täällä mies flunssassa ja kuumeessa, ja kieltämättä mulla itellänikin kurku vähä kipeänä. Treenailu jääny vähemmälle. Mutta jospa se taas tästä kun kuntoudutaan.. :heart:
 
kuumeilija laitoin hakemuksen sinne kerhoon!! hyväksythän sen niin pääsee jutustelemaan :D se kerho on kyllä hyvä idea kun on kiva tietää ihmisistä enemmänkin ja niin ettei koko maailma viestejä näe niinkun näissä keskusteluissa..kukaties saattaa löytyä joku tuttukin :D

heräsin jo seittemältä! tässä olis aikaa kun kone lähtee vasta 12.30. tein varmuudeks testin kun reissussa saattaa mennä lasi viiniä, jos toinenkin :D nega se tietty oli!! mutta edelleen toivoa ei ole menetetty tätiä ei näy ja kp 37 :saint: minkä ihmeen takia ihmistä koetellaan näin :headwall:
 
halit pudolnneille! puhtia uuteen kiertoon!

oireiden pohdiskelua täälläkin. mutta niiden ananlysoiminen tässä saattaa aiheuttaa ällötystä muille, joka sitten luetaan raskausoireeks ja sit me ollaan kaikki tässä tilassa :D taidan jättää oireeni ihan omaan arvoonsa ja koittaa olla miettimättä asiaa sen kummemmin.

väsymystä saattaa tänään olla. oon heränny 03.15 viemään äijää töihin että mä saan ottaa auton tänään.

rahahuoletkin painaa tänään... pitää alkaa soittelemaan noista laskujen eräpäivistä. rasittaa kun meidän piti anoo lisää lainaa vessan remonttia varten ja me ei saatu sitä ennenkuin tuo toinen kämppä on myyty. ja se ei vaan mene! pää hajoo :(
 
Moi! Täällä ottaa jo pannuun ku tätioireet on pinnassa. Jos täti alkaa joudun pitämään kuukauden tauon yrityksessä, kun minulla siinä tapauksessa aloitetaan yksi lääke jota ei raskaana ollessa voi syödä. Silti toivon olevani raskaana- ei ole mitää vakavaa "tauti" vaan kokeillaan yhteen vaivaan tiettyä lääkettä. Sit ottaa päähän kun ei voi yrittää.. Mietin kllä, että haittaakohan, jos yrittää, jos lääkkeen, jota söisi kuukauden aloittaisi menkkojen alusta, se loppuisi jo mahdolliseen seur. plussaan??
 
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
menkat ei oo yhtään kivoja, lapset on :D
Olen aivan samaa mieltä :LOL: Menkat on mustalla listalla!

miisa84: tanan tantta kun ei pysy poissa! :hug:

JJ-t: toivotaan edelleen parasta! Hyvää reissua!

Haidi84: kannattaa tsekata oikein lääkäriltä tuo asia. Nimittäin sain aikanaan ehkäisyrengas-hormoonimuutos-hässäkästä aknen, ja kun siihen määrättiin lääkettä, niin lääkäri sanoi että se lääke mitä sain, oli sellaista joka pitää lopettaa heti jos tulee raskaaksi. Mutta jos se ei tehoa, niin otetaan toista lääkettä, joka on niin tujua että sen aikana ei missään tapauksessa saa tulla raskaaksi. Ja jos niin kävisi niin se jouduttaisiin keskeyttämään. No joo akne siis sitten loppujen lopuksi onneksi katosi ilman sitä tujumpaa lääkettä. En tiedä millaisesta lääkkeestä sun kohdalla on kyse, mutta kannattaa ehkä tsekata.
 
tiger75
Heissan! :hug: kaikille pudonneille, jotenkin on semmoinen olo, että su-ma liityn siihen joukkoon...
Täällä flunssan kourissa, jo toinen flunssasetti edellisestä viikon nenänniistosta selvittyäni.. nyt meni myös ääni ihan maihin, onneksi teidän kanssa voi keskustella ilman äänihuulia :LOL:
Greippimehu on lopulta muuten ihan hyvää, eri merkit on tullut viime viikkoina testattua, toiset vähän happamempia kuin toiset..
Tutustuin tänään ekaa kertaa noihin raskaustesteihin, onko kokemuksia "varhaisesta testistä" (vaaleanpunainen paketti apteekista)?
Pitäis näet lähteä lautailemaan maanantaista eteenpäin (jos tää flunssa tästä...), se ei taida olla järkevin harrastus, jos kumminkin oisinkin raskaana.... we'll see

mukavaa viikonloppua kaikille & ihanaa reissua JJ-t

kuulumisiin taas, tältä ei niin aktiiviselta keskustelijalta :heart:

 
Tulin ilmoittelemaan, että megakierto vaan jatkuu. Tulin just aamulla viikon työmatkalta ja ei ole tullut paljon näitä raskausjuttuja mietittyä. Eli eipä voi ainakaan mun kohdalla sanoa, että kierto pitkittyy sen takia, että vatvoo asiaa liikaa. Lupaan nyt tässä, että jos minulle joskus suodaan vielä tavallisen pituinen kierto, niin en missään vaiheessa valita sen tylsyydestä tai piinallisuudesta!! Eli täällä kovasti jo odotellaan sen tädin saapumista..

Okei nyt rupean lukemaan viikon kuulumisia. :wave:
 
Nyt on kp 13/27 mutta tästä kierrosta ei raskauduta, sen totesi lääkäri eilen.
Kyllä eilen tuli kyyneleet silmiin, kun lääkärinvastaanotolta lähdin. Ei tule tässä kierrossa kunnon ovulaatiota. Ei johtofollikkelia ollenkaan ja muutenkin oli tullut vain yksi, josta ei ole mihinkään.
Huomenna aloitan sitte jo uuden terokuurin ja sitten tupla annoksen clomeja.
Nyt kun tuo painokin heittelee ylös ja alas niin sovittiin lääkärin kanssa että autan painon pudotusta 10pvän nutrilett intensive kuurilla. Ekan viiden päivän paketin hain jo eilen ja aloitin tänään.
 
eli ollaan yritetty 7kiertoa. Kolmas kierto tulin eka kerran raskaaksi ja päätyi keskenmenoon alkumetreillä rv:6+5, :'( :'( ja sen jälkeen todettiin pco.
Tohon jo ehdin kuulumisia laittaa mutta nyt huomasin tuon pinon tuolla ja ajattelin täydentää.
 
Moro! Kesti vähän pitkään ennenkuin taas tänne ennätin. Kierto on aivan sekaisin, joten en osaa sanoa kuinka pitkä loppuviimeksi on ja mikä päivä..heh..
Koko ajan olen pelännyt, että miehen kanssa tulee ongelmia aiheesta ja nythän niitä sitten tuli. Kävin siis keskiviikkona verinäytteestä testaamassa raskautta lääkärin määräyksestä. Mies odotteli innolla tuloksia ja puhui koko ajan, että kuinka kiva olisi saada vauva ja muuta. Negatiivinenhän siitä sitten tuli, mutta ei sanonut kuin että ens kerralla sitten. Illalla muuttui ääni kellossa. Puhui aiheesta, kuin olisi ollut ekan kerran otettu puheeksi. Sanoi haluavansa lapsia, mutta ehkä joskus kolmen vuoden päästä!!! Mä meinasin kuristaa sen siihen paikkaan, mutta keräsin kaikki voimani, voidakseni käyttäytyä kypsästi. On kuulemma liian aikaista... En nyt sitten tiedä.. Itse on kolmekymmentä ja ollaan tunnettu 2005 vuodesta. Mutta voi se kai hänestä tuntua aikaiselta... Huokaus... :( Täytynee vaan jatkaa sinnikkäästi taivuttelua. Nyt jos koskaan tekisi mieli jättää pillerit omin lupineni pois :kieh: Jotain hyvää tästäkin. Meidän taloon tulee sitten kolmas koiravauva ihmisvauvan sijaan :D Mutta en todellakaan luovuta yhden vauvanteko yrityksen jälkeen. Taivuttelu alkakoon!!.. taas kerran...
 
Mulla nyt kp 1 /29 ja yk3. Eipä tarvinnut testiä avata käyttöön tänäkään viikonloppuna! Voi rähmä! Alkaa kohta usko meneen, vaikka mulla vasta siis kaks kiertoa takana. Alan uskomaan, että ne vauvat tulee sittenkin haikaralla... ;) . Tsemppiä kaikille..mä oon täällä maani myynyt ja hakenut kaupasta sipsejä, joilla lohdutan itteeni.... =) =) ja auttaa jo!
 
hei..sellasta vielä kirjottelen, vaikka tiedän olevani tosi hölmö. Mun selkäsärky on ollut ihan tajutonta, samoin nyt edelleen alavatsassa tuntuu ihan kummalta. Vaikka ne menkat nyt alkoikin, vuoto on tosi niukkaa ja ihan tosi kirkasta. Aina ennen vuoto älyttömän tummaa, lähes ruskeeta. Onko tässä nyt mitään järkee, että pohdiskelen tällästä päivänselvää asiaa, vaikka nyt tuli, niin kuin kierron pitikin.... äh...tässä hajoo pää!!!!
 
xAnnax toki kaikki on aina mahollista mut sinuna en sen ihmeemmin kyl miettis niitä menkkoja.. menkat kuin menkat.. ja raskaus siis poissuljettu. Iha sillä vain ettei tuu turhia pettymyksiä sit. Toki voit tehä testin jos arvelluttaa mut sit ku se olis se nega ni sit kannattaa siihen todellaki uskoo eikä miettii mitään joutavia et no entä jos ei vaan näkyis viel testis jne.. Mut ens kierros sit jos ei ny ollunna raskaudest kyse! =)

HK86 vai semmosia.. no mut toivottavasti mies pian taipuisi sille kannalle et teilläkin pikkuista koko ajan yritettäisiin ees :) ku eihä sitä ees tiedä kuin pitkä aika siin muuteskaa menis enne ko tärppäis.. mut onnea taivutteluun!! =)

ON: Ei vielkään ovistestin haamu tummene.. kai se ovis sit on myöhemmin tai jottain.. tai sit en vaa ovuloi täst kierrost olleskaan.. jää nähtäväks. Tänää sattunu vähä taas mahaan mut ovislimoja ei kyl ole eikä kn ole muuta ko vähäse auki mut ei yhtään pehmee.. odottelua siis tääl pääs..
 
Voi kun voiskin juoda sitä kaikkien mainostamaa greippimehua, mutta kun oon sitruksille allerginen. Pahus. :( Pitänee keksiä muita konsteja... Tosin, kun ei oo kiertoa, niin ei varmaan onnistuis vaikka minkämoisen hattutempun keksis. Alkavalla viikolla pitäis soitella sinne lääkäriin...

Onnenkantamoisia itse kullekin! :flower:
 

Yhteistyössä