Kopioin tämän äsken kirjoittamani tekstin tuolta toiselta palstalta, kun en jaksa samaa asiaa/kuulumisiani moneen paikkaan erikseen kirjoitella..
Oon ollu vähän taka-alalla nyt muutaman päivän, osittain siksi etten ole yksinkertaisesti kerennyt koneen ääreen istahtaa ja osittain siksi, että mulla on vähän niinkuin raskausoireita ilmassa, niin ajattelin että pystyn paremmin - ehkä - olemaan niin ajattelematta asiaa kun en joka välissä käy täällä teidän kuulumisianne lukemassa.
Eli viime päivien oireina on ollut jatkuva vilu, rinnat todella jännät, aamulla tosi öklö-olo (samoin kuin nyt),ja ihan sietämätön väsy!!! Tottakai voivat olla aivan vaan tavallista syysflunssaakin, mutta jotenkin sitä heti alitajuntaisesti vain liittää oireet heti mahdolliseen raskautumiseen kun sitä plussaa niin kovasti odottaa.. :heart: :saint:
Oon tosiaankin ollut töissä lähes yötäpäivää viikonlopusta lähtien, nyt vähän helpottaa. Vielä huomenna ja perjantaina otan terolutit, sitten olisi tältä kierrolta se ohitse.
Ai niin, lääkäri soitti että niissä verikokeissa ei Luojan Kiitos ollut mitään poikkeavaa ja kaiken pitäisi olla niiltä osin kunnossa. Lääkäri soitti mulle kesken työpäivän tuloksista. Sanoi ettei mitään estettä raskaaksi tulemiselle pitäisi olla, nyt kun teroluteilla vain saataisiin tuo kierto vähän tasaisemmaksi. Kyllä on pudonnut iso taakka sydämeltä! :heart:
Mulla on muuten tuossa listauksessa päivät väärin, mulla on nyt kp 22. Viitsiskö joku päivittää?