ihana kuva,olet todella kaunis ja ilosen näköinenAlkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ei hyvää kuvaa kannata vaihtaa. Ja laittaahan muutkin monta kertaa saman kuvan itsestään.Alkuperäinen kirjoittaja blondi:Toi on jo nähty. Miksei mitään uutta?
Sitä tässä odotellaan .Alkuperäinen kirjoittaja Bonaire:mä luulin,et ois ihan oikee oma kuva :snotty:
wauAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Pari vuotta wanha kuva. Eipä näy liikaa naamaa, kun aurinko heijastaa.
uus kuvakulma karhulainenAlkuperäinen kirjoittaja ari-zona:
Saattaahan KKK palstailla muuallakin.Alkuperäinen kirjoittaja Empuuu:Mä oon varmasti nähnyt tuon KKK:n kuvan jossakin muualla. B)
Se on niin jumalattoman pitkä, etten jaksa ruveta selaamaan. Puhtaasti itsekkäistä syistä siis aloitin ketjunAlkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:Sitä tässä odotellaan .
Miksi ylipäänsä näitä kuvapinoja täytyy aloittaa aina uusi, varsinkin siinä vaiheessa kun se edellinenkin on vielä varsin aktiivinen??
Varsinkin jos on koko ajan kyse palstalaisten omista kuvista, eikä jostain lemmikeistä/lapsista tms. eri kuvausaiheesta.
Kaunis nuori nainenAlkuperäinen kirjoittaja Empuuu:
Pari vuotta wanha kuva. Eipä näy liikaa naamaa, kun aurinko heijastaa.
Tunnenko sut jostain?Alkuperäinen kirjoittaja Mariduk -napalmi kuula-:Tältä kesältä. Kävin eräilemässä.
Joo, niin palstailenkin, Itsetyydytys.org:lla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Saattaahan KKK palstailla muuallakin.