uusi ketju tehty

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
kiitos :) mulla vaan enää ei ole aikaa paljoa tehdä... tai siis paremminkin tilaisuutta. Kiitos 2v:n termiitin joka kuvittelee olevansa apina.Jos eikiipeile niin taatusti tekee jotain muuta "kieroa"
Mulla sellainen 9v ja kovaa vauhtia tästä vauvasta myös moinen kehittymässä....
 
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
kiitos :) mulla vaan enää ei ole aikaa paljoa tehdä... tai siis paremminkin tilaisuutta. Kiitos 2v:n termiitin joka kuvittelee olevansa apina.Jos eikiipeile niin taatusti tekee jotain muuta "kieroa"
Mulla sellainen 9v ja kovaa vauhtia tästä vauvasta myös moinen kehittymässä....
:D miä luulin että tyttö ois rauhallisempi kuin nuo pojat mut toisin päin kävi :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
miä tässä mietin semmoista että kun tuo alkuperäinen ketju nykyään tökkii niin voiskos tehdä uuden ketjun sen tilalle... vaikka tää tän hetkinen
Enempää kuin taas tän ketjun etusivun lekeneena vastaan jo, mä kanssa eilen mietin että onkohan siinä vanhassa ketjussa liikaa tavaraa jo? Että jos se sen takia tökkii niin useesti?

 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Tyhmä kysymys mutta mitä on kierrätysmateriaalit? Siis paperi tms. vai jos esim.jostain rikkinäisestä tms. vaatteesta vai mikä? :ashamed:
Mä määrittelen sen sillain, että tekee vanhasta uutta. Hyödyntää jonkin vanhan tai eimieluisan vaatteen vaikka jokskin muuksi (tekee vaikka lapselle paidan aikuisten paidasta jne)
Ylipäätään siten, että ei osta uutta materiaalia.


Ja nyt koko ketjun lukeneena : IHANA AIHE :flower:

Onnittelut tuplavoitosta!




Onko kukaan ylläpidolle ilmaissut tätä tökkivyyttä täs ketjus?
 

Yhteistyössä