Uusi f-35 hävittäjä näyttää urpolta

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
kruutis
Moteraateri kävi poistamassa mun viestin!:eek:
Kirjoitin siis tankeista! (l-e-o-p-a-r-d-i)

Ruutis älä R-yssittele kun moteraateri muuten poistaa viestejä ja sekoittaa koko ketjun!:coffee:
en ole ollut siellä päinkään, minä olen ottanut vaarin viikon banneista

mutta asiaan: kyllä hävittäjät on syytä ostaa ameriikasta ja ylipäätään muutoinkin syventää yhteistyötä jenkkien kanssa (se vituttaa puuttinin vallua enimmän)
 
en ole ollut siellä päinkään, minä olen ottanut vaarin viikon banneista

mutta asiaan: kyllä hävittäjät on syytä ostaa ameriikasta ja ylipäätään muutoinkin syventää yhteistyötä jenkkien kanssa (se vituttaa puuttinin vallua enimmän)
No sitten syyttelin ihan suotta, sori.:oops:

Mun mielestä meidän pitäis panna kaupat kuntoon Vallunkin kanssa!:coffee: Velkaa on enemmän kuin tarpeen!
 
ei ole kyse kauppamiesten huonoudesta kun ihan oikeesti meillä ei ole mitään myytävää

vaikka tulis myyntimiehet Kivennavalta niin kauppaa ei syntyisi
ei ole kyse kauppamiesten huonoudesta kun ihan oikeesti meillä ei ole mitään myytävää

vaikka tulis myyntimiehet Kivennavalta niin kauppaa ei syntyisi
Mä näen asian niin, että meiltä puuttuu hyvät myyjät=Ulk.m. yhteistyö ja kauppakumppanit.


Ymp.tek:
Onhan meillä joku brändi, joka on kerännyt ymp.tek. yritykset yhteen ja se kasvaa! Katsotaan nyt mitä saavat aikaseksi sillä saralla!

Toivottavaaa olis että jotakin bisnestä Suomessa saisivat tehtyä, ettei omaisuutta tarttis myyä ja vieläpä PILKKAHINTAAN! (huonot kauppamiehet!)

Nyt töihin siitä!!!:D Palataan
 
vierailija
Mä näen asian niin, että meiltä puuttuu hyvät myyjät=Ulk.m. yhteistyö ja kauppakumppanit.


Ymp.tek:
Onhan meillä joku brändi, joka on kerännyt ymp.tek. yritykset yhteen ja se kasvaa! Katsotaan nyt mitä saavat aikaseksi sillä saralla!

Toivottavaaa olis että jotakin bisnestä Suomessa saisivat tehtyä, ettei omaisuutta tarttis myyä ja vieläpä PILKKAHINTAAN! (huonot kauppamiehet!)

Nyt töihin siitä!!!:D Palataan
puuttuu sekä hyvät myyntimiehet että hyvä myytävä

eikä miellä mitään ymptek brändiä ole, mistä sää tollaset ole keksassut?
 

Yhteistyössä