*UUSI* - Elokuun epelit 2015 *joulu-tammikuu*

BrigittePidetääs peukut pystyssä :)
Joudut vielä pari päivää odottamaan ja tässä kohtaa odottajan aika on piiiitkä.
Sanoko se lääkäri mitään epäilyjä tms?
Samassa veneessä ollaan.
Mulle jäi tyhmä kuva ultraajasta,enemmän etti sitä kadonnutta kaksoisveljeä kuin olis keskittyny tähän joka oli kohdussa. Toki pitäähän se kattoa ettei lymyile väärässä paikassa, mut silti.
Mä venaan sen verikoe tuloksen ja kuuntelen mitä mieltä tää kunnallinen on jatkosta.Sen jälkeen soitan omalle klinikalle(hoidossa yksityisellä) ja keskustelen heidän kanssa jatkosta.Ainakin siellä luotan 100% oman lääkärini toimintaan, joten uskompa että ultraan sinne haluaisin joko pe(7+0) tai ma(7+3) mennä.

Läiti ja veijari 6+4
 
Hei! Ilmoittaudun mukaan odottavien joukkoon! Viikkoja kuukautisten mukaan olisi jo 11, mutta utrassa selvisi, että oikeasti vasta 7. Ei oo ihan kierto ollu kovin täsmällinen missään vaiheessa elämää Mutta viidettä odottelen siis, edellinen tytteli täytti viime kuussa 2vuotta, joten ihan passeli ikäero nyt tulossa! Isommat lapset ovat jo kohta 14v, 12v ja 5v.. Eli joka lähtöön löytyy kriisiä Mielelläni tulisin mukaan myös siihen toiseen ryhmään! Tässä rivini Muumimammutti/ikä 36/la 1.8/5.lapsi/K-pks
 
Lista päivitetty, tervetuloa uusille!

Brigitte ja Läiti, peukut pystyssä on täälläkin teille! Toivottavasti kaikki on kuitenkin hyvin, ja selviätte molemmat säikähdyksellä :heart:

Mä en edelleenkään tunne millään lailla olevani raskaana, ja vaikken oikein osaa huolestuakaan, aamulla jo pohdin että pitäiskö siirtää varhaisultraa aikaisemmaksi...mutta mieluummin nyt ehkä kuitenkin menen sitten 31.12., kun silloin on varmasti viikot semmoiset, että syke pitäisi löytyä jos on löytyäkseen. Mutta kyllä on odottavan aika pitkä...:/

Millimama & Nuppu 5+6
 
tulokset tuli ja hcg oli 7370...huomenna siitä vielä kontrolli ja äitiyspolille meni lähete ultraan,joka on viimestään ens ma/ti.

Saas nähä miten käy..Olis kyllä hieno joululahja kuulla, että kaikki olis hyvin.


Läiti ja veijari 6+4
 
Läiti..mulle siis sano lääkäri että ei millään sikiö kaikua löydä vaikka kuinka ettis, ruskuaispussi näky hyvin. Sitten sano vaan että eihän nyt tuomioo vielä antas että kontrolloidaan viikon päästä. Tämän jälkeen selitti lyhyesti tuulimunan keskeytyksen etenemisen ja sanoi lopuksi että joskus sikiö, pieni kun on voi olla seinämää vasten että niin kuin näit kuva on epätarkka ihan seinämien vierestä tjn..
 
Heippa! Voisin ilmoittautua mukaan. Aikamoinen ylläripylläriraskaus, ehkäisyä ollaan käytetty mutta silti raskaustesti näytti plussaa torstaina. Elikkä neljättä nyt sitten odottelemme ja edelliset lapset ovat vuosimallia 08, 10 ja 12. Voisin minäkin liittyä sinne kerhon puolelle. Raskausviikkoja olisi nyt n. 5+2 ja laskurin mukaan laskettuaika olisi 17.8

Astrida/31v/la.17.8/4lapsi/tays
 

Yhteistyössä