Uusi BLOGI!! :)

Heippahei, tunkaisen blogini osoitteen tällekin puolelle jos jotakuta vaikka sattuisikin kiinnostamaan! :) Pähkinänkuoressa mistä blogi kertoo: Olen 23.v esikoistani odottava tyttö ja kerron raskaudestani sekä muutenkin elämästäni :) Vaatejuttuja, ruokajuttuja ja vauvajuttuja luvassa. Tiedän, näitä mahtuu 13 tusinaan, mutta lisäsin nyt omanikin, jos sieltä sitten vaikka löytyisikin jotain uutta ja jännää jollekulle! JA linkkailkaahan omia blogejanne tänne myös jos haluatte, aina on kiva tutustua uusiin juttuihin!! Mutta blogini siis täällä: Pelkurin Päiväkirja
 
"Vieras"
KERRANKIN minä koukutun täällä mainostettuun blogiin,ihana blogi. :)

Sun rennon letkeä kirjoitustyyli ja positiivinen ote elämään oikein huokuu teksteistä.
Tuu mainostamaan toistekin, olen huono muistamaan uusia blogeja kun lueskelen niin monia.
 
Luin kaiken!!!

- peesit vieraille -

olet omaperäinen ja valoisa kirjoittaja. Postauksissa näkyy selvästi jo oma tyyli, vaikka niitä on vielä aika vähän...
Siellä lymyää se kuuluisa kirjoittajan ääni koko matkan ajan - ja tämä ei ole mikään pieni saavutus.

Tykkäsin eniten tuosta kakkukohdasta ja siitä vauvanvaatekuvasta :heart:
(tekisi mieli sanoa, että IHANAT=), mut en sano, vaikka ihanahan se body oli).

eli
JATKA JATKA JATKA JATKA JATKA JATKA JATKA JATKA JATKA JATKA JATKA JATKA:kiss:
 
"Kerttu"
Hyvä ja iloinen blogi. Olen sinua yli 10-vuotta vanhempi ja minua oikeasti ihmetyttää, että jos olet hamppariravintolassa töissä ja opiskelet, niin miten sinulla on varaa käydä jatkuvasti ulkona syömässä ja shoppailemassa? Teidän kotikin lasitettuine terasseineen näyttää aika hulppeelta. Kuulostan kateelliselta (ja ehkä olenkin), mutta itsellä ei ollut nuoruudessa rahaa tuollaiseen. Jos sulla on rikas perhe, pappa betalar niin hyvä niin, mutta jos olet sossun vakiasiakas, niin sitten ei kuulosta hyvältä. Mutta ehkä on niin, että olen lama-ajan nuori aikuinen ja sinä taas nykypäivän ja asiat ovat muuttuneet hyvinkin paljon. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää raskaudessasi ja elämässäsi.
 
bbbb
[QUOTE="Kerttu";26972091]Hyvä ja iloinen blogi. Olen sinua yli 10-vuotta vanhempi ja minua oikeasti ihmetyttää, että jos olet hamppariravintolassa töissä ja opiskelet, niin miten sinulla on varaa käydä jatkuvasti ulkona syömässä ja shoppailemassa? Teidän kotikin lasitettuine terasseineen näyttää aika hulppeelta. Kuulostan kateelliselta (ja ehkä olenkin), mutta itsellä ei ollut nuoruudessa rahaa tuollaiseen. Jos sulla on rikas perhe, pappa betalar niin hyvä niin, mutta jos olet sossun vakiasiakas, niin sitten ei kuulosta hyvältä. Mutta ehkä on niin, että olen lama-ajan nuori aikuinen ja sinä taas nykypäivän ja asiat ovat muuttuneet hyvinkin paljon. Toivotan kuitenkin kaikkea hyvää raskaudessasi ja elämässäsi.[/QUOTE]

Huah.
 

Yhteistyössä