Heippa täällä 23-v (ei ihan alle 20 mut melkein ) esikoisen odottelija ja halusin linkata teille raskaudestani, elämästäni ja tyylistäni kertovan blogini tarkasteltavaksi: Pelkurin Päiväkirja
Olen jo tonne muihin osastoihin jo vinkannutkin blogistani, mutta halusin vielä tännekin laittaa kun monet ovat blogistani tykänneet ja palaute ollut hyvin positiivista! Ja linkkailkaa ihmeessä omia blogejanne tänne myös, on aina kiva käydä kurkkimassa muidenkin kirjoituksia
Minä ja mun Pää <-- Tossa, aloitin nyt uuden blogin vanhan tilalle, kun aihekkin vähän muuttui... En siihen ooo hirveesti saanu aikaan, kun ton ekan tekstin vasta, mutta lisää tulee ja
kuvia myöhemmin... Lukekaa toki =)
Eksyinpä tännekin taas ja vaikka en ole alle 20v tai edes raskaana tai äiti, mutta pistänpä minun yritysblogin (toivottavasti vielä joskus odotusblogi) tänne jos joku haluaa sitä lueskella. odotan.
Jos muilta löytyy yritysblogeja niin niitä vois ainakin mulle linkata! =)
Voi EevaMaria mä etin sun blogia vaiks kui kauan yks päivä ku luin sitä sairaalasolles kännykällä ja se oli nii huippu!
Elikkäs mun blogi on KAROSTARDUST ja jos yhtään miellytti nii voit käydä äänestää mua myös cosmon tähtibloggaajaksi täältä
Täälläkin olisi yksi, tosi alkutekijöissä tää mamma blogi, ennen oon kirjottellu sinne kynsistä. Nyt sitte vielä koulusta ja kun vauva syntyy niin varmaan enemmän sitten vauva arjesta. toivottavasti pidätte!