Uusi Autot-lehden numero ilmestynyt!

se on erittäin jees että nykyisin vanhemmat tosiaan opettaa lapsilleen täläistä. sinä (oikeasti äiti tahtoo lapselleen) tahdot seuraavn lehden, ja minä lähden sen sinulle heti hakemaan mussuni.

Alkuperäinen kirjoittaja leluton lapsi:
se on erittäin jees että nykyisin vanhemmat tosiaan opettaa lapsilleen täläistä. sinä (oikeasti äiti tahtoo lapselleen) tahdot seuraavn lehden, ja minä lähden sen sinulle heti hakemaan mussuni.

No muutama lelu vois tehdä hyvää ettei päätä noin kiristäisi.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja ööö:

No juu toki hieman liikaa voi kiristää päätä tuolla kirjoittajalla, mutta oli siinä kyllä joku totuuden siemenkin mukana. Onko jokainen oikku pakko toteuttaa...Kun meidän pikku Petteri NIIIN kovasti halusi.

Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:

No juu toki hieman liikaa voi kiristää päätä tuolla kirjoittajalla, mutta oli siinä kyllä joku totuuden siemenkin mukana. Onko jokainen oikku pakko toteuttaa...Kun meidän pikku Petteri NIIIN kovasti halusi.

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=78535686 että mä haluun tuon!

Mä etsin epätoivoisesti kaikki mahdolliset kaupat läpi yhtä tiettyä leikkiautoa etsien ja kun muualta ei löytynyt, tilasin sen nettikaupasta. Se auto oli pojalle niin uskomattoman tärkeä.

Nyt mäkin siis ilmoittauduin huonojen materialistiäitien joukkoon. B)

Yhteistyössä