Poika niin kovasti odotti Doc Hudson numeroa et oli pakko heti aamusta lähtee ärrälle. Urhoollisesti tuolla kaatosateesssa tarvoin sen pirun DocHudsonin takia :xmas: 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja leluton lapsi:se on erittäin jees että nykyisin vanhemmat tosiaan opettaa lapsilleen täläistä. sinä (oikeasti äiti tahtoo lapselleen) tahdot seuraavn lehden, ja minä lähden sen sinulle heti hakemaan mussuni.
Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja leluton lapsi:se on erittäin jees että nykyisin vanhemmat tosiaan opettaa lapsilleen täläistä. sinä (oikeasti äiti tahtoo lapselleen) tahdot seuraavn lehden, ja minä lähden sen sinulle heti hakemaan mussuni.
No muutama lelu vois tehdä hyvää ettei päätä noin kiristäisi....![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Greippi:Alkuperäinen kirjoittaja ööö:Alkuperäinen kirjoittaja leluton lapsi:se on erittäin jees että nykyisin vanhemmat tosiaan opettaa lapsilleen täläistä. sinä (oikeasti äiti tahtoo lapselleen) tahdot seuraavn lehden, ja minä lähden sen sinulle heti hakemaan mussuni.
No muutama lelu vois tehdä hyvää ettei päätä noin kiristäisi....![]()
No juu toki hieman liikaa voi kiristää päätä tuolla kirjoittajalla, mutta oli siinä kyllä joku totuuden siemenkin mukana. Onko jokainen oikku pakko toteuttaa...Kun meidän pikku Petteri NIIIN kovasti halusi.
Alkuperäinen kirjoittaja leluton lapsi:se on erittäin jees että nykyisin vanhemmat tosiaan opettaa lapsilleen täläistä. sinä (oikeasti äiti tahtoo lapselleen) tahdot seuraavn lehden, ja minä lähden sen sinulle heti hakemaan mussuni.
Alkuperäinen kirjoittaja Tumpula:Eli jos äiti ostaa lapselle kaivatun lehden, se tarkoittaa sitä että lapsen jokainen oikku toteutetaan?
Alkuperäinen kirjoittaja v:Ai nytkös se uus numero on tullu jo? Ku just tuntui, et ostettiin se lehti, missä oli salli mukana.