?
*
Vieras
Onkos laatikko nyt ihan yksvärinen valkoinen...? Pitkään ollut se vihreäkuvioinen. Ja nostalgiahelistin vaihdettu uudenlaiseen!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Meillä menee kyllä myyntiin aika paljonkin tuosta pakkauksesta...
Ei miellyttänyt kovinkaan moni juttu, mm. ruokalappu ja noi nallekuosit...
kannattaako sitten ottaakaan...?
No kannattaa, se raha-vaihtoehto kun on naurettavan pieni.
Ja tykkään esim. tosta toppa-asusta mikä on mulle tärkein osa pakkausta.
Mutta moni vaate oli aika yök. Esim. noi oranssit vaatteet, ruokalappu on kammottava ja ne nallekuosit jotain ihme ysäriteemaa. Ja kuka vielä käyttää vauvalla noita potkuhousuja??![]()
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Meillä menee kyllä myyntiin aika paljonkin tuosta pakkauksesta...
Mutta moni vaate oli aika yök. Esim. noi oranssit vaatteet, ruokalappu on kammottava ja ne nallekuosit jotain ihme ysäriteemaa. Ja kuka vielä käyttää vauvalla noita potkuhousuja??![]()
Siis noi puolipotkuhousut on ihan parhaat! Muuta en pojalla käyttänytkään!
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Meillä menee kyllä myyntiin aika paljonkin tuosta pakkauksesta...
Siis noi puolipotkuhousut on ihan parhaat! Muuta en pojalla käyttänytkään!
Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Meillä menee kyllä myyntiin aika paljonkin tuosta pakkauksesta...
Alkuperäinen kirjoittaja Nana:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Meillä menee kyllä myyntiin aika paljonkin tuosta pakkauksesta...
En aina käsitä ihmisiä, jotka stailaa jo vauvat viimeisen päälle ja viimeistään seitsemänvuotias käyttää jo pelkkiä farkkuja, koska siis mukavat collegehousut tai ulkoiluhousut on niin juntit...
Ei ole kovin muodikkaat vaatteet äitiyspakkauksessa, mutta tarviiko vauvan olla jo joku näyttelykappale.
Ongelmansa kullakin...
Alkuperäinen kirjoittaja esikoista odottava:Mitäs luulette kumman minä saan? LA heinäkuun alussa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nana:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja ...:Meillä menee kyllä myyntiin aika paljonkin tuosta pakkauksesta...
En aina käsitä ihmisiä, jotka stailaa jo vauvat viimeisen päälle ja viimeistään seitsemänvuotias käyttää jo pelkkiä farkkuja, koska siis mukavat collegehousut tai ulkoiluhousut on niin juntit...
Ei ole kovin muodikkaat vaatteet äitiyspakkauksessa, mutta tarviiko vauvan olla jo joku näyttelykappale.
Ongelmansa kullakin...
Alkuperäinen kirjoittaja asdf:Ihana! Ja ihania värejä! Paljon kivempi kuin vuoden 2009 pakkaus! Maaaaaahtavaaaa! Ja ihanaa että on taas vanupuku mukana!
Onneksi olen raskaana![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 2009 Pakkaus:Minua miellyttää tuo 2010 pakkaus paljon enemmän kuin meidän saamamme 2009.
Jos joku haluaa vaihtaa uuden pakkauksen avaamattomaan 2009 pakettiin, niin tekisin sen mielelläni!
Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.
No siis mun mielestä on kuiteski parempi et on tyttö pojan väreissä kuin toisin päin koska kuitenkin lesbot on kivampia kuin homo seksuaali miehet!!!!!!! jotka eivoi niin helposti esi merkiksi saada lapsia ja haluan lapsen lapsia kuitenkin. joten hyvä näin kela, oikein tehty.Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä:no niin on! Siis oikeesti kaikki on harmaata! Niin pojalle tehty. Makuupussikin on SININEN?!?Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja pojalle tehty:NO huh huh onpa POJALLE KYLLÄ TEHTY TUO PAKKAUS...kaikki on sinistä ja harmaata...ei kyllä mun mielestä ole yhtään neutraali!! Vuoden 2008 pakkaus oli paljon neutraalimpi, sillon keltasta ja valkosta, ruskeeta paljon enemmän...mä en laittaisi tytölle noista kuin pari vaatetta päälle.